Dråpligaste händelsen?
Vad är den dråpligaste (eller fler) händelsen tillsammans med hund/ar som du varit med om?
Förklara lite vad du menar med dråpligaste?,menar du skämmigaste eller annat?

Bimbim skulle hoppa i båten från bryggan och tog i med framtassarna vlket gjorde att han bara sköt ut båten och…plask så ramlade han i.
Jag gick ut med Jelisej i parken i våras och vi passerade en lekpark med massa barn och föräldrar. Alla hängde på staketet och beundrade den gigantiska hunden. Då fick Jelisej för sig att "kröka en kabel" fast han redan gjort det en gång. Just då hade jag bara en påse med mig och den var ju använd och kastad. Brukar alltid ha påsar med mig men just när jag hade publik så var jag påslös. Vad gör man? Det är ju inga små högar Jelisej lämnar heller. Alla barn utbrast "Titta mamma, den bajsar" Det kändes jobbigt, men jag var ju tvungen att gå utan att plocka upp. Jag plockade upp den när jag passerade nästa gång, men då var ju inte samma barn och samma föräldrar där och kunde se det. För dem såg det ut som tt jag plockade upp någon annans skit.
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
#1 Det beror helt på vad man har att komma med. Skämmigt, roligt, you name it! 
#2 Hahaha, stackars Bimbim. Men bra att du gick tillbaka senare efter Jelisejs idé.
Det jag kommer att tänka på direkt är nog med förra hunden, när han var valp. Han var väl kanske 10-12 veckor, och vi gick en promenad med en bekant och hennes vuxna hanhund. Han lyfte ju på benet och allt, och det var ju spännande! Ping, som vår hund hette, skulle kolla vad han gjorde när han lyfte på benet, så han gick in under och blev kissad rakt i skallen! 

#3 Åh, detdär råkde Prillan ut för senast idag. Jelisej kissade på henne. Stackars Ping och Prillan. Inte någon mysig dusch precis.
Med Vänliga hälsningar
#4 Men gud, lilla prinsessan då. Blev det bad för henne när ni kom in?
Min tik ramlar ofta ner från sängen när hon far runt med sin mullvadsstil på morgonen.
Hanen gör mycket konstigt. Inte smidigaste hunden i skogen.
Ofta faller han i diken och vattenhål när han ska hoppa över…
Chanel älskar åka bil det måste jag säga men tror oxå hon tror att man ska missa ta med henne. Nu till saken. Min man öppnar bildörren till dottern och jag går bak o öppnar bagagedörren till chanel innan jag hinner öppna den helt ska hon allså hoppa in PANG rätt in i dörren
Snacka om att hon har brotom in allt för en biltur.

#5 Ja, det blev ett skönt bad för hene. Nu luktar hon som en liten prinsessa igen.
#7 Oj, det måste sett jätteroligt ut!
Med Vänliga hälsningar
En av mina hundar pinkade på en lång människa en gång,han hade världens längsta ben,och jag kollade till bakåt och ser att han lyfter benet och markerar,han själv märkte inget…och jag fick sedermera reda på att han var präst
.
Samma hund var också mycket noga med att rulla runt i ren koskit som unghund,han var mer än lovligt go när han kom hem sen
.
Min Snodden spottar godis på folk och har gjort sedan valp,jag vet inte hur många ggr gamla rara tanter har försök ge honom, och han fullständig floppar ut godiset på dem

#9 Ah, kul! Märkte inte prästen något alls?
Apropå att rulla sig i illaluktande saker så tar nog afghanhunden priset :P Koskit i all ära, men grannens surströmmingsspad! Det gick bannemej inte bort i duschen, jättejobbigt!
Med Vänliga hälsningar

Ramses min gamla hund, som var otroligt barnkär.
Han blev överlycklig av att se dom, men när 70kg Sennen kommer för att hälsa på en blöt gräsmatta???
Så är det inte kul att vara en liten kille på 2år och ostadiga ben.
Men killen Max, fick en stor blöt puss och jag hade en hund som skämdes för att han dundrat över Max, han var ju trots allt bara glad av att se honom!
Hälsn. Freke
Medarbetare på Beroenden.ifokus & Brott.ifokus
Min styvmammas gamla tik lyckades kissa på en av mina gamla kompisar fot en gång, vi var ute och gick med Zita (tiken alltså) också stannade vi och prata ett tag bara, då sätter sig Zita helt enkelt över min kompis fot och kissar 
10,nej inte just då i alla fall,tur jag inte kände människan haha

#13 Haha undrar om han hade några religösa teorier på hur det gått till att han fått kiss på byxorna.
Med Vänliga hälsningar
14,haha om jag skulle träffat honom igen hade jag nog inte frågat

#8 Nu mera väntar hon tills man säger hoppa iiiin :)
#11 en schäfer som ägaren till våran sommarstuga har älskar barn ja föresten alla. Han smiter från sin trädgård (grindar o hage i mellan) han dundrar rakt in i våran dotter på 2 år o ställer sig över henne o slickar hela henne. Iaf hon var livrädd på hundar ett bra tag men nu mera älskar hon schäfer men inte den
Han är jätte snäll o så men han tror han är en liten smidig hund men han är en jätte stor schäfer. Får se hur det går nästa sommar antar hon gillar han lite mer då för då är hon 8år o han måste vara ca 5 år då hoppas han landat lite mer på marken.

För ett par år sen så tyckte jag att jag knöt fast kopplet bra när jag skulle springa in och handla en mjölk.Men Tuva tyckte att jag knöt ett mycket dålig knut så hon "knöt" upp den och gick in efter min på Ica där vi bor.Jag blev så där galet sur för alla glodde på mig som galningar och jag kunde inte förstå varför?!Tuva gick bakom mig med sitt koppel i munnen.Väl framme vid kassan kände jag hur någon puffade mig i knäväcket.Tittade bakåt å såg ingen,tittade neråt å såg MIN HUND TUVA MED KOPPEL I MUNNEN!
Ja,då fattade jag väl varför alla glodde på mig.
Så ska jag knyta koppel utanför Ica eller så måste jag knyta väldigt bra,annars kommer Tuva in i affären efter mig.
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.
#17 Så Tuva hade varit inne på Ica efter dig hela tiden ända tills du skulle betala? 
När Greta och Qenta var hemma hos mamma var Greta så uppspelt och glad över Qenta så hon hoppade upp på min lillebrors säng och kissade där på en sek! Hahah stackarn insåg direkt att hon gjort något fel, då brukar hon hålla sig undan med nerdragna/bakåtdragna öron.
Qenta brukar springa in i dörren eller väggarna när man leker och ja han har gjort massor av konstiga saker som jag dock inte kommer på för tillfället…

# 18
ja det var därför alla glodde på mig så mycket.Tuva visste väl någonstans att hon ej fick vara där inne så hon gick bakom mig.Inte tänkte jag på att titta bakom mig eft min hund heller.Hihihihi
#20 Länken funkar inte.

Ja en sak till …
En väldigt tidig morgon var jag ute med bara Ozzy eftersom han & jag inte kunde somna om.Dom andra låg & sov skönt i sina sängar,både hundar & ungar.Så jag & Ozzy gick ut på en promis.Skönt tänkte jag ingen ute,Ozzy kan vara lös hela rundan.Och jag kan filosofera fritt för mig själv ;)
När vi gått våran runda & ska svänga av/in mot oss så rundar vi en liten närbutik vi har här.Ozzy kan ju denna rundan så han vart först med att runda hörnet.Då hör jag hur någon skirker:
-- Koppla hunden för fan!!
Jag springer runt hörnet & ser en liten nätt tjej som står med två kraftiga staffblandisar.Båda hannar,som blåser upp sig så dom i princip går på klospetsarna sina.Sekunden innan en av dom ska hugga eft lilla Ozzy så lyfter Ozzy på benet & kissar en lång stund på dom båda två.Av någon anledning kommer dessa stora kraftiga hundar av sig & står bara & glor på Ozzy när han kissar ner dom.
Jag säger åt Ozzy att komma så han får koppel.Den nätta lilla tjejen med dom stora kraftiga hundarna står å gapar å jag med.Hon sa att hon bara kan gå ut med dom båda två väldigt tidigt på morgonen eller väldigt sent på natten.Hon kunde alltså ej hålla dom båda två samtidigt.Sen sa hon dom måste blivit typ chockade av att han ej brydde sig om dom å sen kissar på dom!
Jag sa … förmodligen.Bad om ursäkt att jag hade Ozzy lös och gick hem.
När jag ser tillbaka på hur det såg ut,så skrattar jag åt det hela för det såg väldigt roligt ut.
Men jag har inte Ozzy okopplad i vårt område nått mer oavsett tidpunkt på dygnet.Nästa ggr kanske vi inte har sån tur med stora chockade hundar.
#22 OMG! HAHAHA fyy vad roligt hahaha! 

# 23 thtihtihtit….hhahaha..japp det var ju lite roligt i alla fall!
#25 Åh nu funkade det :P hehe
Vilken hund hihi! Jag skulle fått panik!

Åh, nu kom jag ju på en till, men fy, det var läskigt!
En dag för många år sedan när jag kom hem från skolan så satt den tjyvaktiga afghanhunden Sara på gräsmattan och tuggade…på tungan! Det lossnade bitar från tungan och det var helt sjukt! Livrädd blev jag och sprang fram till henne för att inse att det var en stulen skinkbit hon tuggade på. Jisses! Där fick hon mig att tappa andan!
Med Vänliga hälsningar
#27 Herregud vad läskigt! Jag blev helt till mig innan jag läst klart om skinkbiten.
Kom på en till grej med förra hunden, hihi. Han älskade att bada, och sprang ofta bara rakt ut. Och en gång så skulle han tydligen kolla något i skogskanten först vid badstället. Därifrån är det vass ut i vattnet, och han trodde att det var gräs och satte full kareta - PLUMS!
Han såg ut som en dränkt katt, men lika glad för det.

Fyller på här även om det är en gammal tråd.
När Molly var valp gillade hon att tugga på allt hon kom över. Det blev ganska dyrt i längden… en dag var vi ute på promenad runt kvarteret. Hon gick så fint hela tiden och jag blev mäkta stolt, eftersom hon normalt sett drog i kopplet hela tiden.
Nästan hemma vid dörren ser jag att hon har något konstigt i munnen. När jag tittar närmare ser jag att det är - ve och fasa - husses bettskena!
Hon hade den i munnen precis som husse. Dvs tänderna i "spåren" på rätt sätt. Hon såg för himla rolig ut, men givetvis hade hon tuggat till den så den skulle passa ordentligt.
Efter det har hon fått fatt i ytterligare två bettskenor. Hon tar dom direkt ur husses mun när han sover… :)
Min hund inka och jag skulle hoppa över en bäck. Det jag såg inte eller tänkte på var att det var lerigt vid kanten, inka sprang lite före och hon halkade vid kanten och ramlade ner i bäcken och naturligtvis drog ner mig också.
plus så var det kor i den hagen vid bäcken så dom blev jätte nyfikna och kom och skulle se vad vi höll på med kan ju säga att det var både kallt och svårt att ta sig därifrån.
en annan sak som händer för nån dag sen var att vi körde lite snöagility (en ''sport'' som vi brukar köra lite då och då) Hon stod med framtassarna på en stor snö klump och baktassarn på en annan klump. När hon skulle gå tillbaka glömde hon säkert bort att det inte var något mellan snöklumparna så hon klev ju rakt ner i mellan dom.
Det såg väldigt roligt ut och inka blev inte så glad på mig när jag började skratta åt henne (:
jag kan ju säga en annan kul sak som hände med mig idag… Var ute o gick med "damen" och i en backe har snön tinat ganska så bra jag går o pratar med chanel o halkar i leran o dundrar rakt bakåt. Försöker o ta mig upp o halkar på magen var bara inse krypa till snön… Vet ni hur jag såg ut
som en knäppgök o en bit bort stog en herre med tax o bara glodde
Som en lerig lortgris vart jag , var bara ta av mig så mycket jag kunde i tvättstugen sen gå hem.
På med rena kläder o sen fick vi gå våran promenad då tog vi inte samma väg iaf