Godmorgon Torsdag 18/3
Full fart mot helgen! Jag är ledig i morgon så det blir långhelg.
Ser fram emot 3 dagar med fint väder och mycket utevistelse. Måste putsa mina fönster, de ser för bedrövliga ut. Vi försöker "tvinga" fram våren… igår oljade maken in utemöblerna.
Man kanske borde vårstäda innomhus också?
Ha en härlig dag allihop
Zabelle
Godmororgon!
# 0 Vilken härlig bild.
Här ska det också putsas fönster idag, städa ovanvåningen, tvätta och sen långpromenad.
Ha en bra dag.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Gomorron
Jag är ledig idag. Skönt!! synd att det snöar och är alldeles mulet. Fast… det är skönt att vara ute i alla fall.
Ha en bra dag!
Godmorgon!
#0 Vacker bild!
Här är det mulet idag men plusgrader. Armen och benet värker från halkningen igår men jag lyckades hålla mig på benen när vi var ut tidigare idag i alla fall 
Idag blir det att fortsätta plugga som en galning, sen ut med Aramis på långpromenad när sambon kommer hem från jobbet 

Go´morron 
Idag ska jag baka bröd (om nu sambon lyckas diska undan först så jag kan vara i köket!) också har jag börjat klicka in Mischa 
I övrigt så har jag inte så mycket planerat, kanske ska försöka borsta ur Mischas päls ordentligt för han fäller en del.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Godmorgon
Här försöker man motivera sig till att gå ut, det regnar, Celine ser inte heller allt för förtjust i att gå ut 
Resten av dagen blir det till att ta det lugnt fram tills ikväll, för då ska vi ut och springa, börja med korta rundor runt kvarteret bara, har inte tränat något på 4år, så kan ju bli intressant.
Här är vårstädningen redan klar, det blev den i fredags, eller ptja tvätta fönster kanske man borde göra med, men måste laga parsiennerna först isf, så det får vänta tills pappa varit här.
Ha en bra dag!
#5 Va härligt med en joggare till! Jag satte igång förra helgen efter vinterns uppehåll. Shit va dålig kondis jag har fått i vinter.
Lycka till!
Zabelle