Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettvalpar-avel
Läst 1507 ggr
[nataschaj]
0

Min "valp"

Jag skrev i min förra tråd att jag skulle få valp och lovade att uppdatera med bild varje vecka, tyvärr ha rjag ingen kamra som funkar, å uppfödren har inte lagt ut nån ny bild…

Men jag vet vem som får komma hem till mig.. ;P

det är den fulaste tik valpen som är idag 3v 1 dag gammal.

det är hon som verkar gilla mig som verkligen drar sig till mig, varje gång jag kommer å hon hör mig så ska hon kolla va ja e å sen försöka ta sig till mig. Så jag tror allt det är hoin som får komma.

Visst det är förtidigt å säga att de är hon som ska komma, men just nu så verkar det vara så, hon å ja har klickat mellan oss.. men vi får se hur de utvecklas sig..

Skulle de så att vi går varsit håll så gör vi de..:P men ja tror inte det..

Ska se om ja kan fixa bild på valparna..

Karizma
0

Kul o höra att du väljer med hjärtat med :) Ser fram åt se lite kort på dom o framförallt din utvalda lilla snurpa.

[nataschaj]
0

1 ja men de e  klart;) ja tror den fulaste valpen kommer bli den finaste när hon är stor <3 … hehe..

bilder kanske kommer senare beror på när hon orakr lägga uppbilder så ja kan få ta  å visa er:P… (uppfödaren asså).. ;)

[jakke94]
0

vad för ras/raser ? :)

[nataschaj]
0

3 Amstaff/pitbull =)

[jakke94]
0

kul! väntar på bilder dårå :)

[nataschaj]
0

bilder kommer när ja kan lägga upp dem..=)

[nataschaj]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer lite bilder… hihihi..

första bilden.. på hennes bror "putte" ägare natalie som ni ser på bilden..

[nataschaj]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min fuling! hon va så söt idag, kom till mig me viftande svans å vill bara ligga i famnen på mig å sova!!…

3v å 3 dagar e dem…

Japp de e jag i brun tröja med höhöhö….

[nataschaj]
0

hon som jag håller i e min… rästen ser ni i knät på mig å 1 bakom mig hihihih

AnneN
0

#8 Hon är väl inte ful? Förvånad Är ju jätte söt!

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[nataschaj]
0

10 du har inte sätt hela henne å den bilden visar inte såå mkt.. hon e ful söt hihi, men jag gillar henne jätte mkt… å hon gillar mig så de får gå… :P

ska se om ja kan fixa bra bild på henne…. fast hon e finare än va hon va för 2 dagarsen, så hon blir snyggare faktikst

Karizma
0

8 tyckte hon var jätte fin med vitt, tycker hon ser jätte söt ut. Ful, håller jag inte med om tvärtom mycket söt :)

[nataschaj]
0

12 denna bild e ganska dålig… och färgerna ljuger med.. men som sakt hon va ful å är ful men hon börjar få finare drag, å färgen börjar bli finare, men nu har ja inte gått efter utseendett utan hon ahr valt  mig..=)

LinaK
0

Jätte söt ju! Vad är det för ras/raser? Ursäkta om det står någonstans, för då har jag missat det Tungan ute

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

[nataschaj]
0

14 då har du missat de hihi

det är Amstaff/Pitbull

helt underbar fast hon är så liten, =)

LinaK
0

#15 haha, jag tyckte jag kollade igenom tråden Tungan ute tydligen inte tillräckligt noga, för nu såg jag att du skrivit det längre upp.

Otroligt söt iaf!

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

[nataschaj]
0

16 hehe ingen fara ;) ibland missar man..

Längtar så, men snart e hon hemma om 5 v knappt… puuuhhh..