Hur bygga bakbensmuskler?
Behöver tips på hur man kan bygga upp hundens bakbensmuskler!
Mischa är väldigt välmusklad i övriga kroppen, men behöver betydligt mycket mer muskler i bakre delen av kroppen.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Då är det branta uppförsbackar som gäller,fick hem en sådan omplacering förut,och det tog ca 3 veckor med spring upp för branta kullar,1-3ggr i veckan,kände stor skillnad bara på det…sen kan man låta dem hoppa upp för höga sten osv osv,men det ger inte lika mycket.En hög ås eller något är suveränt.

#1 Ok ja vi har ju stora snöhögar han får klättra i nu… sedan i sommar blir det en del simma så snart det är tillräckligt varmt i vattnet.
_**/Mvh Anne
2,Ja precis,ett tips om ni är 2 ute,är att den ena går upp för det som är brant,och den andra står kvar nera,då kan ni "buda" upp och ner så blir det en kul grej av det,velevet kan ju också vara med då,även fast hon inte behöver det
,Jag hade 3 stycken som sprang upp och ner för glatta livet,omplaceringen kämpade ju mera då eftersom de andra var med

#3 Jätte bra tips
Blir väl jag som får klättra upp i snöhögen då för husse ser skeptisk ut till det 
_**/Mvh Anne
Träning i grusupptag eller djup snö.
≧◔◡◔≦
4,Haha synd annars hade du ju kunnat ta en bild och förevigat det
Chanel var inte musklad hon heller o lite lömmfet
vi gjorde så att ut o gå i skogen gärna där hunden med får tänka lite, nersågade träd,sly mm lyfta på benen. Långa uppförsbakar,sandgropar som de får klättra o kämpa med som 1 tipsar om. Känner hästfolk så träna även bommar o gick över dom lite bra träning för kontakt i samma veva fick vi. Du är ju van vid träna hästar de kan vara med svåra o få snygg musklad rumpa jag tänkte vad som var bra för dom o tänkte lite på träning till hund fast mindre (hinder) o utan ryttare
Bor man lite "platt" som jag gör är skogen den ultimata att gå i. Snöhögar ta branta har dotter som gärna klättrar o chanel springer glatt efter så de far på gården som vildar dom 2. Djup snö om det inte är för hård är det bra med. Simma är bra träning när värmen kommit åter (senare)