Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 610 ggr
AnnL
0

Godmorgon Måndag

Då var det åter måndag och helgen har farit snabbt förbi.

Ska ta mig en långpromenad nu på förmiddagen i solskenet. Ska försöka att åka till skogen. Har inte varit där på ett tag för det varit för blött. Får se hur det är idag. Vi älskar ju att vara i skogen både Silver och jag. Cool

Ha en riktigt skön måndag. Flört

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

spikes
0

Morrn på er!

1,Ha en härlig tur i skogen,jag ska också dit snart behöver dock inte ta bilenTungan ute,bara det blir varmare ska vi ta en tur du och jag i mina omgivningar härFlört.

Snodden är inte så jätteglad på sin matte,för han har fått duscha av sig undertill i 2 dagar nu,champoneringen gör jag när det torkat upp i det mesta,han har varit döskitig undertill ett tag nu,och när det inte går att torka av med handduk eller borsta ur längre,då åker man i duschenSkrattande.

Nu ska jag ringa min syster som jag är allvarligt oroad över hon är sjuk,hon vet att jag släpper allt och åker till henne trots 55 mil emellan om hon behöver mig,men just nu gäller det att få henne att skratta och se livet ljusare,vilket jag är en liten expert på,man är väl inte lillsyrra för inteCool.

Ha en fin dag alla!

Maja2
0

Gomorron

Har varit ute på en härlig promenad efter skoterleden idag igen. Det är pistat och brett, så det är helt fantastiskt att gå där.

Igår blev det nog lite väl mycket för min lilla Kelly, först 2 timmars promenad på skoterleden, och eftersom hon springer lös så springer hon ju väldans mycket längre än jag går :)

På eftermiddagen kom min äldre dotter och hennes sambo, så vi packade ryggsäcken, tog en promenad bort till ett vindskydd där vi lagade middag - stekte kebabkött över öppen eld. Efter det gick vi hem med ryggsäcken, gick sen ytterligare en promenad.

Kelly låg hela kvällen. Det blir lugnare idag.

Ha en härlig måndag!

AnneN
0

Go´förmiddag.

Här i huset är det sovmorgon idag verkar det som för enda som är vakna just nu är jag och ena katten Skrattande

Velvet ligger och sover med husse i sängen och Mischa däckade bredvid min stol, jag som tänkte ta ut vovvarna en sväng, men det får vänta tills de behagar vakna.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

zabelle
0

Gomiddag

En solig härlig dag som jag hellre hade tillbringat utomhus med vovven än att vara innomhus på jobbet. Hoppas solen fortsätter visa sig när jag kommer hem.

Ha en härlig dag allihop!

Zabelle   

Karizma
0

Gomiddag!

Kul o höra att alla är pigga och krya här inne. Jag har klippt lilla tjejen var lite rädd att hon skulle frysa på morgonen men som tur var njöt hon. Det är pga våran härliga vårsol som värmer så skönt jag redan klippt ner henne hon orkar inte springa och busa så länge. tagit 2 härliga turer redan i solen och en tas vid 15-tiden. Är piggare själv med att få lite sol. Hoppas alla får en trevlig dag !

[Sisa]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej härinne!

Idag har min dag varit datorfri…ville bara titta in och säga Hej!

Må så gott!