God kväll 12/3
Idag ahr jag vart duktig, har vart ute i 4h med hunden å ena av dem timamrna har jag klicketränat han. Vilket han uppskattade, så nu kommer han när man klickar hehe (tror att han ska få godis varje gång men nej), ska bara tillägga att jag ahr vart ute i 4 totalt! sammalagt efter som de har vart varmt å skööönt sen 45 min nu då…
Mina grannar ska visst ha fest å jag e ganska så sur nu när ja kom in, jag e döds trött har vart sjuk i 2v å knappt fått sova å nu när jag e så mkt bättre kommer jag inte få sova pga av att dem ska ha sin j*vla fest..
Har ingenaning om vart man ringer sen har jag inte pengar på mobben till de direkt..
knacka på hos dem funkar inte alls, dem bryr sig inte, förra helgen spelade dem ¨å gapa ända till halv 5 på morgonen å de va lördag natten till söndag…. så förbannad va jag efter som ja inte fick sömn….
Aja nu ska man duscha sen se på tv å hoppas att dem sänker musiken snart, de e faktiskt fredag å finns dem som e trötta efter en arbetsvecka, å inte för ja ahr jobbat, men ändå…
hur har ni haft de??

Låter som ni haft en bra dag 
Vill bara påminna om en sak… ska man klickerträna på rätt sätt så ska klicket alltid betyda att hunden får godis!
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
1 jo de vet ja.. men vi ahr kört klicker innan så han vet de. Sen va de bara 3 gånger han inte fick nåt godis;).. Sen lär han sig så himla fort med.. sen så hade ja inte såå mkt godis kvar efter som fulingen körde ned huvudet i godis väskan elr va man kalla den så han hann få massa godis..