Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 1211 ggr
AnnL
0

Godmorgon Fredag 12/3

Grått och blött överallt.

Skönt att snön försvinner men mindre roligt att behöva sätta Silver i vasken o tvätta bort smuts efter varje gång vi varit ute. Men våren är på väg och det är huvudsaken. Så då tar jag gärna lite extra jobb med lilleman ett tag. Tungan ute

Helghandla, promenad är vad jag ska göra under dagen. Närmare kväll blir det att äta lite gott och sen titta på lets dance.

Ha en skön fredag. Glad

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

AnneN
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Go´morron! Glad

Min syster är äntligen hemma i norr! Så senare idag får jag äntligen träffa henne igen då de kommer upp hit med Mischa (Velvets bror) som ska få bo här ett tag Skrattande

Ojojoj vad jag längtar efter dem!

På bilden: så här sov Velvet & Mischa ofta då de var valpar/unghundar Glad

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

spikes
0

1 Så sött!!!Kyss

Ha en fin dag allihopa!

[Sisa]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Så roligt Anne…både för er och för vovvarna. Jag önskar Er och alla andra

Trevlig Helg!

fridaas
0

Godeftermiddag!

Här är man datalös på obestämd tid pga kraschad hårddisk. Men förhoppningsvis kommer dn nya efter helgen.

Sitter hos en kopmis och lånar hans nu :p

Men men dt är bra med datahaveri ibland, igår blev hela lägnhetn storstädad och hunden har fått massa träning i brist på annat att göra.

Nu kan vi nästan gå förbi soptunnor utan att hon ska springa iväg och vara livrädd.

Ikväll blir det öl-wii-bowling!

Ha en jättebra helg

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

Trollhassel
0

God kväll!

Sitter här och rullar tummarna.

Har gått 5 dagar över tiden och känner mig som en sprickfärdig boll! Känns som att bebis aldrig ska komma ut. *suck*

Min sambo fick inte ledigt i helgen och jobbar flera mil härifrån i natt och i morgon. Det känns inte ett dugg bra. Naturligtvis åker han hem om det händer något.

Jag har ingen fredagskänsla alls. Kommer vara ensam och ledsen i kväll.

Får ju inte krama om Prillan på födelsedagen heller. Hon fyller ju 1 idag….min fina lilla Prilla.

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler