Raser + bild på era hundar! :)
Skoj och se lite bilder tycker jag på andras blandrashundar! Plus vad hunden har för raser, så läg in en bild på din hund/hundar, plus skriv en rad om hunden! Ålder,Namn,Raser den har.. osv osv! :)

oj, stor skilnad, det är de som är så kul med blandrashundar! Dom kan se så olika ut i samam kull! 
*kan visst inte slita mig från forumet ;) *
AnneN e han bra mkt större än velvet elr e de bilden som gör de? han ser såå stor ut!
5, det kan jag förstå, hehe! du får hinna med datorn lite ibland, ta de på helger.. istälet för Lördags godis!
hehe.

#5 Han ÄR mycket större än henne… På bilden ser det ut som att hon sitter typ 1 meter bakom honom, men det är i själva verket bara ett par decimeter bakom.
Nu är dte en gammal bild så båda har ju vuxit till sig lite sedan dess, men det är fortfarande lika stor skillnad i storlek mellan dem.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
7 helt otroligt, velvet ser ut som en lite pincher gämfört me han, hehe nya bilder på dem 2 tesammans då e nyfiken juh;)
6 haha får la göra de… ;)
kan hålla med, hade varigt skoj att se nya! 
jag hade nog aldrig gissat på att dom varigt från samma kul, fina är dom iaf båda 2! 
#8, hehe, jappz! 

#8 Mest troligt så kommer Mischa att bo hos mig ett tag då syrran flyttar upp, så då kommer det nya bilder på dem 
_**/Mvh Anne
10 jaaa va roligt!! :D
#10, vad kul! 
Hubert, 1år och 5 månader. Blandning mellanpudel och storpudel 
//Helene
Medarbetare på Days Of Our Lives
då är han melanstor då! 
#14 Haha! Typ ja :P En liten stor :D
//Helene
Medarbetare på Days Of Our Lives
Celine är dalmatiner/bordercollie/setterblandning som fyller 2år den 11/8. Världens räddaste lilla vovve för nya saker och ting, men älskar andra hundar överallt annat, då blir hon själv en "riktigt" hund och glömmer alla sina rädslor förutom den mot dammsugaren och klotången.
Naw, sjukt fin var hon!! alltid skoj med lite ovanliga hundar! :) fin fin!
ja,damsugaren är ingen hitt för en del hundar.
#1 en helt underbar färg har hon,jättefin blandning…
Medarbetare på Chinese crested ifokus.
18/19, så extremt söt, så fina runda mörka ögon!! 
tack! 
1, måste vart ovanligt att det blev så fin färg jätte fin verkligen.
20, vad fin hon är, ser ut att vara en mycket snäll hund :)
22, ja det är inte så vanligt!
, tacktack! 
Tack #22 , ja hon är helt ljuvlig :)

#21 tack.
Medarbetare på Chinese crested ifokus.

#25, så söt, helt underbar med sina stora öron! 
----------------------------------------------------
Skoj att så många läger in bilder!
sötnowsar alla hoppa! 

#38 så extremt söt! 

43, naaaw såå söööt och fin!! :D
#46 Haha, jag tycker hon ser ut som en mini-bordercollie 
#47 Haha, jag får ta en bättre bild när jag får chansen så får ni se hu det verkligen ligger till. :)
#47 Haha, jag får ta en bättre bild när jag får chansen så får ni se hu det verkligen ligger till. :)
#51 ok, fin hon är hon har fått mest utseende av shäfer kan jag tycka, en okunig hade nog gått på att de var renrasig shäfer. Sjukt fint namn med! 
fin schall med..
men de finns en min husse/matte är singel,men är me skoj, emn då måste man ju va de med!
hehe..
#3 Häftiga! Men var kommer "luddet" från på Mischa? Ingen av raserna är ju långhåriga. En kompis har en Lappe och när jag frågat har hon sagt att det är ett rejält fel med luddig päls. Han är verkligen jättesöt!
#31 Vad är en Austalisk minifoxterrier? Har jag aldrig hört om. Hur ser de ut? *Nyfiken*
Här kommer min nya, har haft henne i 8 dagar nu.
Ping är en Pudel/Papillon på 14månader

#53 Lapsk vallhund har ju en del päls
_**/Mvh Anne
#54 Jo, jag vet, men de är ju inte luddiga på det sättet. Fast det finns säkert precis som på Schäfer. Blev bara lite paff för han har ju rätt mycket ludd och med de raserna borde han ha ungfär samma päls som Velvet. Fast hur ofta gör genetiken som den ska, på mina marsvin har det kommit allt möjligt som inte borde komma med tanke på föräldrarna 
#52 Troja tackar så mycket! :) Ja hon är fin min "jättebejbis".
Jag kan ju fortsätta på mitt inlägg #30.
Azlans bror Tash finns på Blocket.se för omplacering, så där kan ni se honom. Han finns på säljes/hundar och rubriken är "vacker Afghan/Saluki hanne".
Jag känner mig så ledsen för Tash skull att han letar ett nytt hem!
#58, neeej sååå sööt! 

#59 tack!
#60 naaw sååå gosig! 

Oj!..#63….det var tänder det….

Frisco en Västgöta Spets 50%, Tibetansk Terrier 25% och Whippet 25 %…det är han som är grå…
Milo en renrasig Carin Terrier skall det vara, våran omplacering…han hade inga papper när vi köpte honom…så det fick jag ordna med…så inga stamtavlor och kan därför inte intyga att han är renrasig…men ser ut att vara det…..strunt samma, det var inte därför som jag tog honom….
Här är dom redo för en cabfärd förra sommarn….glasögonen är som skydd för att det inte skall irritera ögonen när det blåser, för dom ville gärna hänga fram nosen över kanten….
..dom är oxå fastankrade i sele med….
#64 haha coolingar! 

Bamse, schäfer men pga oseriös avel (avel på hund med avelsförbud pga HD grad 2) är han oreggad och alltså en blandras. Hamnade i ett hemskt hem 2 mån gammal, de ville ha en farlig hund och slog honom med baseballträn, band honom i en gungställning och kastade sten på honom osv. "Uppfödaren" sålde dessutom till denna familj trots att de misshandlade Bmse framför ögonen på henne. Seriöst? Näeh, spöstraff…
För övrigt L-testad och väldigt mentalt stabil hund
Zeke, långhårig tax, renrasig och reggad.
Inte L-testad än ;-) Den trevligaste snällaste tax jag någonsin stött på.

#66 Vilken jättevacker schäfer!!
#67: Bamse tackar och bockar. Det är en ära att äga dessa två pojkar :-)

#72: vilka UNDERBARA ögon!! :-)
Fina hundar alla har 

glliga allehoppa! :)