Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 752 ggr
AnnL
0

Godmorgon torsdag

Har precis stigit upp ur sängvärmen. Har legat o gosat med Silver. Han vill gärna gosa o busa lite med matte i sängen efter han varit ute o gjort sina behov på morgonen. Glad

Blir en tidig långpromenad nu på förmiddagen med Silver. I eftermiddag ska jag åka till min väninna o spela Rummy o det tycke Silver är jätte tråkigt om han inte fått sitt innan.

Ha en skön dag.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

AnneN
0

Go´morron!

Idag ska jag ut och gå med en kompis och hennes hundar + att jag ska ta med en av hennes kompisars hundar, Ruffe en york med problem.

Sedan blir det att röjja färdigt här hemma, otroligt vad man kan skjuta på sådant in i det sista, men snart är syrran med familj på väg upp och då kommer ju Mischa och ska bo här så nu går det inte att skjuta upp längre!

Ha en bra dag alla! Glad

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

zabelle
0

God förmiddag alla pigga människor! Glad

Idag är det livat och glatt… glatt i alla fall. Duggregn och minusgrade är ingen bra kombination. Men det töar väl lite uppåt dagen.

Sista arbetsdagen denna veckan för mig och det är sååå skönt med långhelg.

Ha det gott idag allihop!

Is It Spring Yet?

Zabelle   

spikes
0

Morrn på er alla gladaFlört.

0,Mys i sängen är skönt,jag vaknade med en hårig sak bredvid mig på sambons kudde,Spike kikade med ena ögat på mig och somnade om igenGlad.

1,Önskar dig lycka till med yorken och hoppas du får rätsida på det, det är en roligt rasFlört.Kul att du snart får rå om syrran och hennes nära,och velvet får ju hem brorsan som lek kompis ett tagGlad.

Själv är jag rätt orolig över min syster som fått en mycket ovanlig sjukdom som läkarna inte vet hur dom ska bota ännu,men hennes döttrar ringer mig om jag behövs,och då släpper jag allt och åker,det vet dom om och det känns tryggt för mig medFlört.

I dag är det den evinnerliga! sjukgymnasten igenObestämd,men först blir det en långis med vovvarna,det lättar alltid uppGlad.

Ha en fin dag allihopa!

LinnSam
0

Idag blir det besök hos Thomas pappa och valparna!
Så söta!

Sen hem och bada hundar..
Smältande snö + åker= väldigt skitig Sam..  Obestämd

Riqo tar det hela med ro, inget rullande eller skuttande i lerpölarna som bildats på gården.. Synd bara att killen med vit, och tät päls måste stöka till det för matte Flört

Thomas två voffar håller sig i snön.. Det som finns kvar av den i alla fall.

Ikväll ska vi ut och käka, ska bli så gott, var längesedan jag var ute och åt mat jag inte själv lagat!

Ha en toppendag idag allihopa!

AnneN
0

#3Promenaden med yorken gick långt över förväntan Glad Hade förväntat mig ett rabiat litet monster som gör utfall mot allt och alla och hugger vilt omkring sig.

I själva verket så högg han inte alls, skällde men var super lätt att bryta i skällandet, inga utfall, han drog som besatt i kopplet dock, men det var inte prio 1 att träna bort just nu utan det var skällandet.

Får se om jag kanske kan få börja gå en promenad om dagen med ahn medan ägaren jobbar. Detta är en hund som är väldigt lättlärd, lyhörd och villig att lära sig.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[Sisa]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God eftermiddag på er!

Såg ett fint citat idag…

" Ge din hund ett bra liv,

och du får så mycket tillbaka "

Stämmer bra, tycker jag…    Kram till er och era vänner!

spikes
0

5,Vad skoj en york är underbar att jobba medFlört