Hundträff i Göteborg, Fiskebäck?
Skulle vilja ha en hundträff i fiskebäck. Kanske på tippen. Någon annan som också skulle vilja det?
Har inte en aning om vart det ligger. Men jag o min älskling ska upp till pappsen i början av påsklovet, och är det någon träff då, är jag på :D
Tippen ligger ganska nära fiskebäcksbadet
säger mig ändå ingenting:P haha.. Är ju inte bosatt i Gbg, så vet inte riktigt vart allt ligger.. Men som sagt.. Ifall det blir någonting, kan man väll alltid kolla närmare på vart det ligger;)
Är det ingen som vill ha träff i Gbg?:(

Jag kommer gärna med Trixie. Säg bara till när:)
Jag har ingen hund, är man välkommen ändå?
Tyvärr kan ja inte ta mig till fiskebäck.. annars hade ja kommit…
som sagt, jag vet inte riktigt vart det ligger.. men #7, men finns det ingenstans i närheten som du kan ta dig till? :)
De ändå ställerna som jag verkligen tycker om är Svarte mossen (biskop, men jätte fina vadnrigsvägar å skogen e underbar) sen har vi slättadam med rasthage…
Sen vet ja inte riktigt mer ställen såå…
o jag vet vart v:frölunda ligger:P hahaha. Då min pappa bor där, är det ungefär dit jag hittar! Men det ska lösa sig ändå kan jag tänka mig:)
Hade ju varit roligt ifall det fanns något inhängnat område så de hade kunnat busa tillsammans :D
10 de finns massa inhäöngader över allt nästan
i mölndal vid motorvägen finns en stooor jätte fin (den e säker efter som Samsas hunddagis har satt upp den samt att den e göör fin)
frölunda vid grevegården, sist ja va där för några årsen va de bara igenvuxet å de… stor men inte så trevlig, den kasnke e bättre nu.
Slättadamm (minns inte va området heter) helst inga småhundar då dem kan rumma
där vi ja bor finns de än, dock ska inga småhundar vara där
Gammelstan inte så ångt ifrån spårvagnen
Sen finns de mer men nu står de stilla. . . .
låter super bra ju :)
Frågan är ju nu bara vart folk kan ta sig lättast? :)
12 de e inte alls långt ifrån centralstation mellan 10-20 min hur man än åker. . . ja gillar svarte mossen efter som de e sort å de finns så många olika vägar samt så finns de stigar inne i skogen. . dock ingen hudrastgård..

Jag röstar på Slättadamm!
Kan inte ta mig till fiskebäck, så en ändring skulle vara toppen…..fast jag har småhundar.
Hundbackarna heter området ovanför Slättadamm där man kan vara med hundar.
14 slätta damm e ju skit bra dels fina promonad vägar å sen rast gården med, bara se te så era små hundar inte försöker ta sig ut så…
vart ligger detta ställe, slättadamm? :)
16 hisingen….tror du kan googgla på de med
okeej:) men hisingen vet jag!
För mig låter det super iaf :D

15# Mina små kan vara lösa utan inhängnad.
Kanske man ska vänta tills snön försvunnit, kan vara rätt halt nu stigar, ner trampad snö som det regnat lite på och det har frusit igen……är haaaalt
Det finns parkering nedanför och buss 25 från centrum stannar nära.
19 till mossen brukar de inte vara några problem alls att gå till efter som de e nära "sjön" där..
men vilken tid åd a för mig kvittar tror ja just nu i alla fall
som sagt, jag kan i början av påsklovet! kan inte datumen för det just nu, men jag återkommer:P

Vad säger ni om Slottskogen då? Dit kan väl alla ta sig
22 funkar, men där kan man inte släppa sina hundar bara, vad jag vet.
Tänkte mer på detta, om vi ska ha nån träff vill säga..
har pratat med en tjej kompis å hon kan med sina podenco's men då måste de ske inom 4-5 v efter som vi båda får hem valpar…
Om nu detta blir av..=)

Jag och Trixie kan när som hellst:)
jag åker till göteborg på långfredagen, 2/4. Stannar tills den 6/4. Jag kan dagarna där emellan:D