Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etiketthundfoton-filmklipp
Läst 4326 ggr
sali
0

Dobermann/Amstaff

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej !

Jag har en blandis tjej på 8-9 månader som ska vara blandning mellan dobermann och amstaff.

Tycker det kan vara kul att se andra som har samma raser i sig !

Släng in en bild och berätta lite om din vovve !

MVH

Sandra och Shiva

AnneN
0

Vill du ha de med endast de raserna i sig eller får det vara dobber, amstaff + någon mer ras i hunden?

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

sali
0

det går bra om det är fler raser i men det ska vara med dobermann och amstaff :)

AnneN
0

Min Velvet är blandning mellan lapsk vallhund, pitbull, amstaff & dobermann

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

mina-grisar
1

Våran underbara Zappa, Dobermann/ Schäfer. Han fyllde 5 år den 3/3. Han är en omplacering från Danmark & en helt underbar hund.

Vi har inte haft ett enda problem med denna underbara kille <3

Zabbio
0

"Fel" raser, men den är mycket lik Ceddie! :)

(shabrador+rottweiler)

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

sali
0

Men det var ju inte såhär jag menade :(

spikes
0

6,Du ville att dom skulle skriva lite om hunden också eller?

[Empisen]
0

#7 Men jag tror hon menar så att hon ville bara se amstaff/dobberman blandningar, eller hundar med både amstaff och dobberman i. Glad

sali
0

Ja, att det skulle vara dobermann OCH amstaff men att det fick vara fler raser utöver dom två.

spikes
0

OK det är inlägg 5 du reagerar mot antar jag,eftersom jag inte tro Zabbio ville något annat än att visa på likheten så tar jag inte bort den men……

Nu återgår vi till att skriva om endast dom raser som inlägg 0 vill och inget annat!,starta egna trådar om ni vill visa andra raser.

MVH

Lena

sali
0

Jag kanske var otydlig i mitt inlägg oxå.

mina-grisar
0

Sorry sorry, jag läste inte ordentligt. Lena, är du snäll & tar bort min bild & inlägg.

Foten i munnen

sali
0

Det får gärna vara kvar. Jag va nog lite otydlig.

Zabbio
0

Ja ursäkta, ville inte kapa tråden.. tyckte bara det kunde vara kul att se eftersom de är så lika..trodde först att det var Ceddie när jag såg bilden du lagt in.. :S

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

spikes
0

12,Trådskaparen godkänner att den ska vara kvar,vill du att jag tar bort den ändå?.