Lite sköna sovstilar.
Lina har många märkliga sovställningar. Detta är en av dom. Hon ligger vriden i sängen på ett sätt som ser mkt obekvämt ut…meeen våran stolla ligger så ofta. Kolla huvudet..hon ligger med det viket bakåt mot biabäddens sida, i 90 graders vinkel..konstigt.
Antar att hon tycker det är skönt. Hon är ung ännu, bara 1,5 år. Hon kommer nog att ändra stil med åren då kroppen börjar att protestera 
Söta och sköna bilder ni bjuder på 
5,Söt bild
,men jag kan meddela att Spike är 12 år idag och ligger fortfarande på det mest konstiga vis och sover
.
8,Tack

1,skön stil

12
söt
14,Den plutten är så go!

#16 Så sött 
18,Tack
#19 Siktade på Linnsams valp, men snodden är urstilig han med 

#24 Hehe skön bild!
Ursäkta att jag går lite OT men hur får man in bilden i inlägget?
29,när du skriver ett nytt inlägg så står det under "bläddra" tryck på den och välj din bild från dina foton,kryssa sedan i "visa bild i inlägget",så laddar den ner bilden

# 37 Vilka härliga sovstilar din hund har. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Anders…vilken himla go hund
#38 Tror inte jag sett honom ligga "normalt" någon gång! 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
40,det blir ju säkert många glada skratt också
,Spike är ju så där lealös också,inte alltid man hinner ta en bild dock

#36 Det är något speciellt med vinthundar och deras förkärlek för att ligga i nerförsbacke. Det gör min borzoi gärna. Det ser helt knäppt ut. Vet fler vinthundar (speciellt stora raserna) som gillar att ligga med huvudet lågt.
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
#41 Ja, fota hundar är inte lätt. Men när de sover så brukar det vara lite lättare, denne herren sover tungt. 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
43,Ja Spike brukar göra det han med,snarkar till och med,men så fort han hör linsen åka ut ur kameran så tittar han upp och då är det ju kört,Snodden däremot sover som en stock och bryr sig icke ett dugg när han är riktigt trött…möjligen kan man skjönja att han vrider örat och lyssnar,men inte lyfter han blicken för det inte
Härliga bilder