Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikett: god-morgon-middag-kväll
Läst 689 ggr
spikes
0

Morrn alla sjusovare :-) 7/3

Här har vi varit vakna sedan fem,Snodden har kontrollerat alla spår under natten på tomten typ 3 ggr redanGlad,och Spike sover som en liten gris i sängenFlört.

Idag blir det långprommis,måste träna benet så jag får samma styrka som innanGlad.

Ha en fin dag allesammans!

fridaas
0

Godmorgon!

Här är man söndagsseg efter en kanonkväll ute igår!

Dock börjar hunden och klaga nu och tycker att matte ska gå upp ur sängen, leka, gå ut och ge mat.

Så får väl ta och göra det!

Ha en fortsatt bra dag

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

Valpar
0

Hejsan! Jag har precis gjort klart två tårtor så nu står den ena i kylen och den andra står och svalnar. Glad

Vi ska ha kalas med släkten i dag så det blir en tårta i form av en nalle och en tårta till de lite äldre Cool

Ha en bra dag!

zabelle
0

Godmiddag!

Skön sovmorgon och en lång prommis med hunden har jag hunnit med idag. Tittar lite på vasaloppet emellanåt, de är snart i mål.

Ska åka och hämta AnnL om en liten stund. Ser fram emot en kul eftermiddag tillsammans med henne.

Ha en härlig dag allihop!

Zabelle   

[Sisa]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmiddag!

Jag var heller ingen sjusovare idag, eftersom jag jobbat…Nu är jag hemma några timmar, sen åker jag tillbaka och jobbar igen. Vädret strålar inte lika mycket som igår…men det känns ändå lite vår i luften!

Ha en skön avslutning på söndagen…och Zabelle, krama Ann från mej…

AnnL
0

Godkväll!

Precis hemkommen efter möte i förmiddags och sen en jätte trevlig eftermiddag med zabelle. Hennes käre man laga en jätte god middag och bjöd på. Tungan ute

Tack vännen för idag. Kyss

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

zabelle
0

#5 Tack själv Ann!! Visst har jag haft tur Flört utan honom hade det blivit mycket nudlar.

Zabelle