Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikett: god-morgon-middag-kväll
Läst 1661 ggr
[Sisa]
0

Hej härinne 6 mars!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vill bara berätta att solen skiner, himlen är ljusblå och det ser ut att bli en fin dag…

Hoppas Ni har lika fint hos er….

Tina-A
0

Det ser faktiskt ut att bli en fin dar här med, skönt :)

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

fridaas
0

Hej!

Här skiner oxå solen och det är riktigt skönt ute även om det är -5°C ute.
Så idag blir det till att göra i ordning på balkongen och sätta sig där med filtar, kuddar, bok och te :)

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

Valpar
0

Lokadant här! Underbart väder, satt faktiskt ute en stund och bara var i skuggan och lyssna på fåglarna som börjar komma allt mer och mer nu Glad

Jag läste ut en bok tidigare i dag, Alex Schulmans bok; Skynda att älska. Rekomenderas varmt!

Karizma
0

Hej! Söta bilder du visar Isa :) Sol sol sol promenader har tagits och en till tar jag efter maten då är det långis med grannen o hennes hund. Är kul o fått en promenad kompis som man kan prata med och chanel gillar denna hund starkt. Vi har tränat lite ute idag då vanlig sitt stanna ligg o kom. Hon har gått lös under hela den promenaden vi tränade o vi mötte flera busiga hundar som ville säga hej men vi körde på våran träning. Ingen hälsning för varken matte o chanel Skrattande Bara snabbt hej "nick" för att inte verka sur. Hon skötte sig kanon bra och var riktigt glad både hon och jag för man ger ju beröm hela promenaden samt god skinka som godis. Men ut i solen o njut Flört

AnnL
0

God kväll!

Här har solen också skinit hela dagen men det har pinblåst. Men jag har ändå kunnat sitta ute där som var lä o solat lite.

Sen har jag o Silver varit på långpromenad,

Ha en skön lördags kväll. Glad

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

spikes
0

God kväll på er!

Här har vi fyndat lite på secondhand idag,handlat och tagit en jättelång prommis med vovvarna,känns så bra nu för alla utom lilltån har jag känsel i igenFlört,som sagt det går åt rätt hållGlad.

Ha en fin lördags kväll!

Valpar
0

#6 Kul att du mår bättre! :)

spikes
0

7,TackGlad