Hund Vs Andra husdjur
de e ju vanligt att man har flera andra husdjur än just hund, så jag tänkte lite, vilket av era husdjur bestämmer??
Här hemma har jag en bestämd kanin dam på 1 år, hon e verkligen dominat så sätter hunden på plats elr andra hundar, hon säger ifrån å verkligen visar. Lika så katten.
hon e så söt när hon gör de. Tjock å go.
Så här hemma, så e de kaninen som bossar, sen ja, sen hunden haha fel ordning, men för mig gör de inget efter som kaninen behöver kunna säga ifrån till dem andra djuren..
hur har ni det??

vaaa guulligt kort AnneN :D ja tycker att mindre djuren ska få bossa över hundarna, ja tycker de e viktigt..
Har hund och katt. Här är det katten som bestämmer. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Jag antar att ormarna skulle bestämma över Prillan, men de får naturligtvis inte träffas. Hon skulle nog bli ormmat då.
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Här är det tiken som bestämmer över hanen och kattpojken.
Hon bossar och bestämmer det mesta - vilken boll som skall lekas med, vilken filt som skall liggas på, hehe.
Katterna bestämmer över hunden. Det går i åldersordning mellan katterna - äldst är först och sist kommer hunden.
vi låter ej våra fågelhundar träffa våra papegojor ;)
#7: Vår papegoja bestämde helt klart över våran fågelhund. 
Här är det råttorna som bestämmer, Hugo brukar hoppa in i deras bur, dom ska genast smaka på tassarna, men om han vill snosa lite på dom så blir det naffs i nosen 
#8 använde ni den som jakthund då ? =)

Vi har haft en papegoja (kakadua) tillsammans med labradorer, labbarna användes i jaktprov och där var det definitivt gojjan som bestämde, det blev hundarna snabbt varse om! 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Här är det också katterna som bestämmer. De behöver bara lyfta på tasses på ett speciellt sätt så vet Emil att "nu räcker det". Det ser så kul ut. Inget fräs och inga klos ute, matte är så stolt. ;)
Det som också värmer mattes hjärta är att se när katterna tar initiativ till lek med hunden. Att det inte bara är han som är på dem utan att de faktiskt väljer att leka med honom.
Anne: din bild är ju bara så ljuvlig. <3
#11 haha okej :P hade inte funkat med våra hundar.. dem jagar allt som har vingar ;)

#13 Det gjorde våra med så länge de var ute, men då gojjan inte var direkt rädd för hundarna utan gav dem ett nyp första gången de ens försökte något så lärde de sig snabbt att den pippin ska man inte apportera 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Vi har i söndags skaffat en liten hamsterpojke denna är jätte intressant, nu tror jag hon ser den som mer gó bit än som boss 
Hon vill gärna vara med när man byter mat och gör rent kisslådan och han vill komma upp så sitter hon o tittar med snett huve mycket intressant hårboll. Vi har satt en stor låda för dörren till dotternsrum så hon stor på bakbenen när han börjar gå omkring i lådan. När vi itne är hemma så ska vi stänga dörren pga säkerheten för den lille. Men helt klart är det en hit för Chanel den är busig o luktar ju gott 
1, Sött kort :) En råtta kan ju bitas och de är rätt smarta med 
15, Gullig bild, vi hade en liten grön dvärgpapigoja som barn denna nöp både katter o hund om de nudda buren så de var mer rädda för henne än såg henne som mummsbit. Det känns rätt mycket när dom nyper till så eran tik gör rätt i se henne som vän än god fågel 
18 hehehe gulligt kort! ;)
roligt att höra att era andra djur förutom hundar får bestämma över dem..
Hemma hos oss är det nog ganska lika, dom bestämmer båda två. Men om Oliver får sin vilja igenom bestämmer han mest och brottar gärna ner henne. Dock bestämmer ju jag över Oliver, och säger åt honom när det får räcka :)
Oliver och Stjärna
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]