Godmorgon 5 mars
Idag lyser solen från en klarblå himmel och jag håller tummen för att snön smälter undan lite!
Idag ska jag på ansikts behandling och sedan blir det bio på kvällen. Toppen bra! Fast jag kommer väl lysa röd som en tomat på bion sen… 
Nåja, vill man vara fin får man lida pin 
Vad ska ni göra idag?
Morrn på er!
0,det är samma här
.
Idag ska jag ta det lugnt och läka invärtes sa sjukgym igår,jag hade fått en rejäl låsning med nerver i kläm,i i ryggen där det sitter fastskruvat och transplanterat,inte konstigt att jag haft ont och tappat känseln helt i ena benet igen
.
Men lite pyssel och promenader hindrar mig inte,behöver solskenet nu känner jag
Godmorgon
Fredag fredag fredag!!!!
Veckans bästa dag!
#0 Blir riktigt avundsjuk… ansiktsbehandling är jättemysigt! Njut ordentligt.
#1 Stackare
Låter inget vidare. Du får sköta om dig så gott det går!
Själv ser jag fram emot söndag då jag ska träffa AnnL. Ska bli jättekul 
Zabelle
2,Vad skoj hoppas ni får en fin dag,med vovvsen
.
Jag har fått tillbaka känseln i 2 tår sen igår så det går åt rätt håll redan,tack för omtanken
Godmorgon på er.
# 0 Låter skönt med ansiktsbehandling. Har gjort det en gång för länge sedan.
# 1 Kan du nu försöka ta det lugnt idag som sjukgymnasten sa. 
# 2 Ser också fram emot söndag, ska bli jätte kul att träffas igen. 
Här är det -7° och strålande solsken.
Ska åka och helghandla lite nu på förmiddagen sen blir det att vara ute i solen o njuta med Silver.
Kvällen blir att ta det lugnt framför tv-n
Ha en skön fredag.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
4,Ja jag ska ta det lugnt….på mitt eget vis
,önskar även dig en härlig dag på söndag
Godmorgon
Här började vi dagen med en hund som bajsat inne två gånger i natt 
Så det var bara till att plocka upp, rasta henne och gå in och stda igen, jag som städade igår..
Men men resten av dagen ska försökas tillbringas så mkt som möjligt i solen även om det är -9grader ute. Men solen skiner iaf!
Hoppas känseln kommer tillbaka helt Spikes!
Ha en fortsatt bra dag
God morgon,
här började dagen med att torka hundspyor, någon har snott en strumpa och mumsat på den tydligen och sen varit vänlig nog att ge tillbaka den i en hög med spya.
Men solen skiner, himlen är blå, det är en härlig dag och vi ska ut på långpromenad efter lunchen och det ser jag fram emot :). Hoppas det fina vädret håller i sig!
Gomorron… eller goddag blir det väl nu :)
Jag har åkt på dunderförkylning, den dök på mig igårkväll med full kraft, så jag tar det lugnt idag. Typiskt när det är helt sagolikt väder ute, klarblå himmel, sol och minus 6 grader.
#8 Va trist med förkylning, drick the, se en bra film och krya på dig!
Zabelle
6,Tack för omtanken,det gör den säkert
#2 #4 Ja ansikts behandling var underbar…. Somnade nästan! 
#1 Håller tummen för att du blir bättre spikes
#6 #7 Vilken härlig start på dagen ni fick… 
#8 Krya på dig!
Godmiddag!
Jag har nyss kommit in efter en lång promenad…solen strålar från en klarblå himmel…Härligt! Vad jag ska göra i helgen behöver jag inte fundera på…jag ska jobba! Men ikväll är jag ledig…fredagsmys…TV-tittande…och kanske ett glas vin…
Hoppas ni alla får en bra fredag och en trevlig helg! Gå ut i solen, om den är framme hos er…jag lovar, man blir som en ny människa…och sist, men inte minst…krya på er, ni som inte mår bra!
Kramelikram