Godmorgon 4 mars
Solen skiner även idag men det är 5° kallt.
Silver är lite trött idag. Han vakna i morse o kräktes. Annars kräks han väldigt sällan numera sen jag börja med färskfoder.
Ska iväg o besiktiga bilen nu på förmiddagen. Sen blir det en hel dag i lite affärer och Ikea.
Ha en fin dag.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Morrn!
1,Vilket sammanträffande Spike kräktes i natt han med,men han låg och käkade på ett gammalt märgben som han gömt under snön sen i julas,han blev nog rätt kall i maggen
.Silver kanske har käkat snö?.
Nu är semestern från sjukgym slut,och jag har banne mig ingen lust att ta mig dit idag…men men det är ett måste
,får ta en lång skön prommis i solen innan så känns det säkert bättre sen
Morrn morrn!
Jag har precis stigit upp och väntar på svar om jag ska åka in till stan idag eller inte. 
Ha en bra dag
Godmorgon
Här har man nyss vaknat av en ytterst gnällande hund som vill hoppa upp i sängen.. men hon fick en promenad istället i blåsten.. -9° grader har vi här.
Nu ska jag göra mig i ordning för en gruppintervju på Danish Crown.. nervös så det heter duga, men det går förhoppningsvis bra.
Tjohej
Var tog hela denna dagen vägen… Har haft fullt upp på jobbet och inte hunnit in här och säga hej.
#0,1 Hoppas att Silver och Spike mår bättre!
#3 Hoppas intervjun går bra!
Solen skiner och jag längtar hem, tur att arbetsdagen snart är slut.
Ha en härlig fortsättning på dagen
Zabelle
5,Jo tack Spike ha inte spytt mer än en gång,och matte har kastat bort benet för honom,till de vilda djuren i skogen….han har nog blivit lite känslig på gamla dar för kall mat,Snodden käkade med glatt humör och inget hände där,men jag märker att när Spike vill ha mina isbitar i mitt vatten på kvällen så rapar han högt efter bara en,Snodden händer det inget alls med,ja..förutom att han vill ha flera,så i Spikes fall har det med åldern att göra,Micke berättade att han har aldrig varit sån förut
.
# 5, 6 Silver kräktes också bara en gång o bara lite. Ham mår också bra,. Han åt sin portion färskfoder en stund efter jag åkt i väg i morse bara en timme efter han kräkts. Nu har han ätit sitt kvällsmål o ligger och tuggar märgben. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.