Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 1039 ggr
AnnL
0

Godmorgon 3 mars

Här skiner solen från en klarblå himmel.

Idag ska jag bara stryka lite tvätt sen njuta av det fina vädret. Glad

Blir en långpromenad idag.

Ha en härlig onsdag.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

spikes
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morrn på er!

Här är inte riktigt allt som vanligt sen 2 dagar tillbaka.

Spike har fått spunk!,helt plötsligt på promenaden så försvinner han i en utrusning bakom mina ben 30kg får man inte stopp på då,så jag får snurra ett varv för att inte ramla,vilket gör att jag oftast snurrar in mig i Snoddens koppel,och det gillar absolut inte SnoddenObestämd,han tittar mycket undrande på mig för han är ju som sagt inte van vid drag i koppel eller annatGlad.

Men igår kväll kom jag på vad det var han saknade,den hunden älskar ju att bära omkring på saker,så jag tog med en tennisboll som han gick och bar på hela vägen så fint,inte ett enda ofog blev det,så idag ska han få följa med ner till postlådan och bära hem posten åt ossFlört.

En hane har ju ca 4 trots perioder i sitt liv,och jag tror Spike har sin sista på gång nu,för det är mera bus än normalt på honom,igår hade han snott hushållsrullen från bordet i köket fast vi var hemma,helt oskadad låg den så fint i mattes säng,så i helgen ska jag ut och träna lite sök med honom,så han sover sött senGlad .

AnneN
0

Go´förmiddag!

Här blev det lite välförtjänt sovmorgon idag Glad

Snöstormen har äntligen gett upp, så kanske man kan vara ute i parken senare idag om de hunnit skotta där.

I övrigt så ska här städas idag! Allt som inte måste finnas uppe i lägenheten ska ner i förrådet så vi får lite mer utrymme! (99,9% av det som ska ner är sambons datagrejjer, de står precis överallt i lägenheten! Tungan ute

Önskar er alla en riktigt bra dag!

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

fridaas
0

Godeftermiddag!

Här skiner oxå solen, var ute på en timmes promenad med Celine imorse, börjar fundera på om hon kommit in i spökåldern igen, kan de göra det när de är 19månander gamla?

Städat har vi oxå gjort idag, nu är det dax att tvätta golv igen, iaf i ena hörnet för illern användeprecis det som toalåda Skrikandes

Men men får väl skylla mig själv som tog bort hans sovpuff därifrån.

Resten av dagen ska tillbringas i telefonköer och ikväll ska jag på bio Skrattande

Ha en fortsatt bra dag!

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

zabelle
0

Halloj!

Snart är ännu en arbetsdag avklarad. Ska bli skönt att få komma hem. Det blir en långrunda med Hebbe direkt, så att jag hinner njuta lite av solen som fortfarande lyser här.

Ha en bra kväll allihop

Zabelle   

[Sisa]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej denna kväll!

Solen har varit framme en stund här oxå. Men bara på fm…på em har det snöat…Jobbat hela dagen och inte varit ute och njutit av varken det ena…eller det andra…

Ha en skön kväll!

Valpar
0

Hejsan eller godnatt kanske man ska sägaGlad

Ska krypa till kojs tidigt i dag, har vart en spännande dag då vi var och hälsade på en cavalier uppfödare, så man fick inte många timmmars sömn i går natt Skrattande