Godmorgon 2 mars
Solen skiner och det ser ut att kunna bli en fin dag.
I kväll blir det bad för hunden, han har börjat fälla redan. Det är en rätt dryg period, när alla fäller samtidigt både hunden och katterna.
Hoppas ni får en härlig dag
Zabelle

Zabelle, vill du byta väder med mig? Här snöar det för fullt fortfarande 
Idag ska jag försöka ringa runt om ny praktikplats och ikväll ska det städas på Hundhuset 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Morrn på er!
Zabelle jag har samma väder här,jättefint är det,så nu ska jag klippa ner vinrankorna innan våren slår ut i full blom
.
Anne det är ju jättebra att du har hundhuset nu,det är ju verkligen något du vill göra,och jag håller tummarna för en ny praktikplats snart,du är duktig som inte ger upp
.
Idag blir det en långtur med vovvsen,sen bär det i väg för att hämta en ny ranson med färskfoder i Bjärnum
.
Ha det gott!
Morning!
Här skiner solen också från en klarblå himmel o ett par minusgrader. Vad glad man blir när man vaknar till ett så stålande väder. 
Ska till tandhygenisten vid middagstid. Sen blir det en riktig långtur med lilleman i solskenet. Kanske det kan bli en kopp kaffe bakom husknuten i eftermiddag. 
Kvällen avslutas med linedance. 
Ha en skön tisdag.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

God förmiddag!
Jag har precis kommit in med 4 överglada hundar efter en 2 timmarpromenad i 30 meter snö - (Det känndes som 30 meter djup
)
Snart ska jag packa in mig i bilen och fara iväg till Uppsala.
Ska kika på valparna som föddes igår.
Ska bli såå spännande och jag kan inte vänta, men måste äta frukost och få min dagliga dos kaffe, hehe.
I övrigt ska jag när jag kommer hem umgås med Thomas och hundar.
Han slutar tidigt idag för att sedan ha semester i 2 veckor.
Ska bli mysigt med lite mänskligt sällskap.
Ang. vädret så är det okej väder. Jag klagar inte - För gör man det brukar det blir värre, haha!
Hejsan 
Idag ska vi försöka hitta någon dagmatte som kan vara back up i fall vi inte får någon plats på hund dagiset.
Valpen är inte född än men det gäller att vara ute i god tid. 
Ev. ska vi även besöka hund dagiset i dag. 
Vi har toppen väder hos oss, strålande sol och en plus grad. Dock ligger snön kvar men,men… Snart är det vår!
Ha en strålande dag!
Hej hej!
Här skiner solen för fullt och snön rasar från taken, vilket betyder livrädd hund som inte vill gå ut, utan bara gömma sig under sängen..
Men fick ut henne på en 30mins promenad iaf, även om det mest blev dragande från hennes sida och en vilja till att gå hem. 
Strax ska jag på en arbetsintervju, är än så länge ganska lugn, men kommer nog känna av det enormt mkt när jag väl är där, brukar vara så.
Resten av dagen ska försökas tillbringas utomhus så mkt som möjligt, försöka ta oss upp till stadsparken så hon verkligen får springa av sig, utan att vara rädd för att snön ska trilla av taken..
Ha en fortsatt bra dag!
Solen i Malmö försvann och ersattes av snö… 
Zabelle
8,Inte här,den skiner för fullt
# 8 Har precis suttit ute o druckit en kopp kaffe i solskenet. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
10,Hehe det gjorde jag för en halvtimme sen
,det var så skönt att komma hem från skogen och mysa en stund till i solen,Spike gick in och lade sig i sin bädd och Snodden somnade i den orörda snön som ännu ligger kvar på stora delar av tomten
#10,11 Vänta bara… det är på väg upp till er 
Zabelle
12,Nehe då inte alls