Godmorgon 1 mars
igår drack jag min första kopp kaffe ute i solskenet. Satt ute i 45 min o det var jätte skönt. 
Men idag snöar det igen. 
Ska ha en kompis på lunch kl 1 idag. Maten är förberedd bara sallad o ris som ska göras.
Så det blir en sen promenad i eftermiddag.
Ha en bra måndag.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Go´morron!
Vaknade med ny låsning i ryggen idag, så nu väntar jag bara på att det ska bli telefontid hos sjukgymnasten och hoppas på att få en akuttid där.
I övrigt idag så ska jag nog mest sitta vid datorn och fixa både med min egen hemsida och lägga upp en del ny info på Hundhusets hemsida 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Nyss vart ute med Sam, Riqo, Hvilja och Idzi.
Riktigt busväder, men hundarna gillar det i alla fall, speciellt Idzi och Sam..
Nu sitter jag framför en varm brasa med en kopp kaffe och bara njuter.
Idzi är ute som vanligt men de andra tre sover sött.
En skön och lugn dag för mig idag - Ikväll när Thomas kommer hem blir det tapesering av hallen, sen är den klar!
Godmiddag
En ny arbetsvecka och ny månad.
Sköt om er och ha en härlig måndag.
Zabelle
Jag har tränat drag med min vovve idag och snart väntar ett lydnadspass. Idag känns som en riktigt bra dag. Ska på dollar store och köpa lite smått och gott och ikväll hämtar jag en orbitrek. Längtar!
Godkväll
Nu har jag lekt och busat med hunden innomhus i 2 timmar. Det stormar ute och inget som inbjuder till långa utomhus aktiviteter precis.
Det blir tv soffan resten av kvällen för min del tills det är dax att gå ut i blåsten igen.
Ibland önskar jag mig en liten frusen hund 
Zabelle
# 6 Jag har en liten hund men inte är han frusen precis. Hade också önskat de ibland.
Var ute en runda i blåsten vid 5 tiden. Nu är han med husse på hans kvällsrunda.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.