Bokat tid till UL.

Oh, vad spännande!
Men, nu måste jag ju gå här och vänta en hel vecka på att få veta resultatet! Jag är ju nyfiken! 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
åh vad spännande :D hoppas på att hon är med valpisar. Vad är det för raser i henne? Pappan? kan vara kul o veta vad som väntas :D
Jag är också jätte nyfiken. Hoppas att det är något. Hennes spenar är lite större eller ja, längre, innan har hon bara haft pluttar men nu är dom kanske 3-4 mm långa.
#2. Pappan är exakt samma blandis som Thea, Chihuahua Papillon 50/50. Helt urmysig är han. Om det blir valpisar tror jag dom blir helt underbara. Både utseende och till sättet ;)
Vad skojigt…håller tummarna hårt
Nu har vi vart där idag och kollade. UL visade två fosterblåsor med två mini valpisar i med tickande hjärtan. Så minst två kommer det nog att bli iallafall. Ena fostret mätte vi och den var 1.53 cm stort och färdigbildad, nu ska dom bara växa till sig resten av halva tiden som är kvar :D
De var tvungna att raka magen på Thea så nu blir det väcke när vi går ut för det måste ju bli jättekallt på en sån liten hund som har snö upp till öronen. Två Valpar tycker jag är ganska lagom eftersom det är första kullen och att hon är så liten. Men vem vet det kanske var någon till som gömde sig bakom, men det kunde inte veterinären svara på. Jag är väldigt glad iallafall :D
När jag var hos vetten igår tyckte dom att jag redan kunde börja blanda i valpfoder i Theas mat för hon var lite tunn (hon ska gå helt på valpfoder 3dje veckan innan hon får valparna) Men när jag blandar i lite av det nya valpfodret (specific veterinary exlusive puppy) i hennes doggy adult sensitive mat så sorterar hon bara ut valpfodret och äter det men inte doggybitarna. Är det farligt om hon byter rakt av till valpfodret?
8. Jag hade någ hört med vetrinären om detta.

#8 Om hon inte blir dålig av att byta rakt av (tex diarre) så brukar det inte vara någon fara.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Grattis!! Pappivavva bästa blandningen!!!
Letar själv hane till min pappivavva, inte lätt, nästan bara chihuahua hanar. Men jag vill ha samma blandning helst för att hålla 50%/50%.
Lycka till!!!!