Bilder på kullsyskon
Med blandraser så kan ju kullsyskonen se väldigt olika ut, så nu vill jag se massa bilder på era hundar och deras kullsyskon! 
Jag börjar med att visa bild på Velvet & Mischa, de kommer från samma kull och är blandning mellan lapsk vallhund, pitbull, amstaff och dobermann.
PS. Lägg gärna in bilder även på kullsyskon som är lika varandra.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Ja dom var ju inte så lika …vilken kul tråd.
Medarbetare på Chinese crested ifokus.
dom är så fina båda två!
Här kommer en bild på Dobbys kull, alla blev olika
Den första blev typ som en phalene, dobby som en liten västgötaspets, och dom sista två som korthåriga papillon. Dom är en blandning mellan papillon, västgötaspets, pudel och griffon.
HundGlädje.nu - Hundkurser, Dogwalking och Fotografering.
För ökad kontakt och förståelse.
#0 Trots att hundarna på din bild är så olika så kan man nästan se liknande drag i ansiktet på dem. Typ kinderna och ögonen.
De har så söta ansikte 

#5 Ja en del drag har de gemensamt, fast det är lättare att se om man ser dem live bredvid varandra 
_**/Mvh Anne
2, jag trode det var papillon i dom, men så fel jag hade :D söta .
0, älskar se dom 2 himmla olika o tycker ju din snärta är så söt ser liten ut mot honom :) olika syskon.
8, så söta :)
Jag ska se om jag kan visa våran dams syster de är mycket lika dok har de inte riktigt samma färg chanel är ljusare än sin syster. Inte jag som tagit kortet så jag ska höra om det är ok :)
Sen så har dom 3 syskon till, men har tyvärr inga bilder på dom 
10, den kullen måste jag säga tog väl hem priset i mest olika varandra :D De är mycket söta antar de ändå har vissa likheter i sina sätt :)
#13 Det roliga är att alla är helt olika.. Iallafall dom tre jag har träffat (Oscar, Wilda & Nemo).
Oscar är den lite mer jaktsugna hunden, han går gärna för sig själv, älskar att åka bil.
Nemo hatar att åka bil, är den absoluta knähunden, vill bara bli klappad hela tiden.
Och Wilda är den vildaste av dom, hon hoppar, skuttar och är i sin egna lilla värld!
Haha, men underbara är dom alla tre 
14, med andra ord är dom helt olika med :D och måste ju säga att Wilda fick att passande namn om hon är lite vild :D

#16 då du skriver tibbe, menar du då tibbe spanel eller tibbe terrier?
_**/Mvh Anne
#17 Menade tibetansk spaniel, var bara lite lat :D!
Tack för alla jättefina bilder…
#19 Så otroligt söt! 
#23 Hehe ja, han är ett litet charmtroll :)

han bror vargen, ganska så lika i kroppen och ansiktet.
(bilden tagen av sara. http://dizela.blogg.se )

och en bror till, denna gången en svart pijke som heter buffe.
(också av sara http://dizela.blogg.se )

och en syster som heter hulda. ganska så lika är dom, det finns ett helt gäng Valpar till men har bara bilder på ramsy, buffe, hulda, charlie (inte med på bild här dock, han är med svart) och vargen.
ramsy är mindre än dom andra, men med större öron. buffe väger 33kilo medas ramsy bara ungefär 35!
#25 vad är det för raser i dem ? =) otroligt söta :D

Min sötnos med sina två bröder. Deras syster var såld när bilden tog och vet inte alls hur hon såg ut.
Yoshi till vänster ser helt enorm ut på bilden, men ja, det var nog snarare de andra två som var små :)
York/papillion/chihuahua/dk-sv-gårdshund
Min Yoshi har redan större tassar än mamma och pappa tillsammans. Och han är mer än dubbelt så stor än sin vita bror (har inte träffat den andra) Tycker det är faschinerande hur stor skillnad det kan bli.