Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 1228 ggr
zabelle
0

Godmorgon 22/2

Det är fortfarande en vit värld utanför fönstret och mer lär det bli under dagen.

Pälsa på er ordentligt när ni går ut idag Cool

Zabelle   

AnneN
0

Go'morron Glad

-14,7 grader och snöar Rynkar på näsan

Sitter just nu och väntar på att af ska öppna så jag eventuellt kan få tag i min handläggare för att kolla om jag kan få praktiken förlängd, annars blir detta min sista vecka.

Håll tummarna!

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Morotter
0

Jag sitter här och väntar på att få se nya bilder på Mysak och hans kullsyskon. Han är 5½ vecka nu och på de senaste bilderna är han precis 4 veckor.

3 veckor till han kommer!! Längtar!

Här är det också snö i massor, kommer itne ihåg när det var så här mycket snö senast!? Just nu snöar det iaf inte. Men de säger att det ska komma ganska mycket mer under veckan.

[Sisa]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon!

Brrr…-22 grader! Ingen dag att vara ute långa stunder. Hoppas dagen blir bra i allafall…det finns tusen saker att göra inomhus också!

Jag håller tummarna, Anne. Vad praktiserar du med ?

Karizma
0

Morrn Burr vad kallt det var ute -21 jag har en jacka som prasslar mer när det är kallare än -18 ute så idag prassla den Flört Chanel har lite brådis när det är kallt kissar o bajsar ganska så kvickt. Hon gillar inte kylan så där jätte mycket, fryser ganska lätt hela hon. Idag ska jag städa lite och ta det ganska lugnt kanske se på film med dottern senare. //Ha det gott !

spikes
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morning på er!

Har precis varit ute och pulat min hund,han kom som skjuten ur en kanon och trodde han kunde överumpla mig när jag skulle hämta vedCool,men jag kan ju inte säga att han lugnade ner sig av skopan med snö han fick över huvudet,rätt upp i den orörda snön for han och gjorde sina snöänglar på rygg en bra bit,man blir glad när man har en glad hundSkrattande.

3,Anne har åkt till jobbet, så jag svarar att hon jobbar på dagis nuFlört.

Jag tog denna bilden i förrgår kväll ser ut som om han skrattar åt mig tycker jagFlört.

Karizma
0

Han ser ju skitglad ut Flört Så fin han är Snodden

spikes
0

6,TackGladJa han är skitglad i all denna snö,han får en att le varje dagFlört

Quiila
0

God "morgon".
Väcktes av sambon och Quila som kom in med frukost på sängen till mig och sjöng "Ja må hon leva" Glad
Fick öppna paket och njuta av en mysig frukost tillsammans med mina godingar, kaninen fick dock stanna i buren Flört

Nu håller vi på och städar för fullt, sambon har en semesterdag idag så det gäller att passa på Skrattande

Hoppas ni också får en bra dag!

~Quila Roze~

zabelle
0

#8 Grattis!!!!

Zabelle   

Morotter
0

Quiila GRATTIS!!Skrattande

Karizma
0

8 Grattis !! Hipp hipp hurra hurra hurra!  Skrattande

Quiila
0

#9, #10 & #11

Tack Skrattande

~Quila Roze~

spikes
0

Grattis!!!!Glad

MoaW
0

#8 Grattis!! Glad

Här hade vi -28 grader imorse, ursch! Längtar till våren Obestämd Nu var det "bara" -15, men det blir kortpromenader iaf för Dobby vägrar gå om det är under -10 Tungan ute

HundGlädje.nu - Hundkurser, Dogwalking och Fotografering.
För ökad kontakt och förståelse.

spikes
0

14,Vad bra du har det,mina vill aldrig sluta gå när det är sådär kallt,Snodden blir jätteledsen"går och lodar bakom mig i kopplet" om vi går hem innan han har lust med det hahaha

MoaW
0

#15 Haha ja ibland kan det vara skönt Flört men är lite jobbigt när jag får bära honom för han vägrar att gå Tungan ute

HundGlädje.nu - Hundkurser, Dogwalking och Fotografering.
För ökad kontakt och förståelse.

[Sisa]
0

# 8

Grattis från mej oxå… Glad

AnnL
0

#8 Grattis

Hem kommen från en dag i Ullared. Lite folk och bara mys i varuhuset.

Nu är det OS som gäller.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.