Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 799 ggr
[nataschaj]
0

God Kväll 22/2

Här sitter ja frammör datan å har haft en kanon dag idag!.

Vart å kollat på "min" valp, å jag gillar alla 4 tikar så ska bli roligt att få välja ut än senare, Jag sa till hon som har dem att jag plockar ut min hund när dem e 5 v, så ingen annan har företräde ;) självklart kan folk få komma dit å kolla, men de är jag som har första valet, så ja kan plocka hur ja vill hehe..

Tiken är underbar mot valparna, en äkta mamma, gnäller när dem kommer för långt ifrån henne så man ska dit å läögga tillbaka… så sött

Så jag får vänta ända till maj innan min kommer hem, å de kommer gå fort.

Jag funderar på ny praktik plats min nyvarande är chfen enromt elak imot mig, å de e just bara mot mig hon e de, så ja e så utanför man kan bli, sen ahr hon kikat dem andra å anställt folk som hon känner, ja vantrivs så!

Ska dit imon men de tar emot mig, vill inte alls!

Så ahr ni bra tips på praktik plaster i gbg??

ja ska söka in på biltema å hornbuch å se om ja kan få där samt öb med, men behöver mera, de spelar ingen roll va de e  för ställe, bara ja kommer bort från de ställert!

ha en bra kväll!

AnneN
0

Trist med en sådan chef Rynkar på näsan Vad är det för typ av praktik du har (via arbetsförmedling, skola?)… Gbg är ju rätt så stort så bör ju finnas hur många olika företag som hellst du kan söka på.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[nataschaj]
0

typ arbetsförmedlingen, men ja ska sj komma med olika förslag så ska dem ringa dit om man säger så..

Nu praktiserar jag på willys hemma, å meningen va med att ja skulle få jobb, de fanns en tjänst ledig å hon visste att ja va ute efter jobb, men så ringde hon in en annan tjej å sa te henne att hon måste komma å jobba för henne för hon ville inte ge mig den tjänsten…

Jo men mitt huvud står stilla så ja kommer inte på några företag Oskyldig . . . mitt minne va…

AnneN
0

#2 Är det bara butiker du är intresserad av eller även annat?

_**/Mvh Anne

[nataschaj]
0

3 allt annat med, men inga klädbutiker elr såna mode grejer, ja e inte så mode inriktad sj såå…

AnneN
0

Hunddagis, vanliga dagis, djuraffärer, caféer, hundcafé (vet inte hur många det finns i gbg men hittade http://www.redcoffee.se/ vid snabb sökning på google)

_**/Mvh Anne

[nataschaj]
0

Tack Annen ska kolla på de!

AnneN
0

#6 Lycka till Glad

_**/Mvh Anne

AnnL
0

God kväll!

# 0 Kanon att du får välja valp först. Det fick jag också när jag skaffa Silver. Bestämde mig inte heller förrän 5 veckor. Jag tog den som kom till mig då. Glad

Har nästan precis kommit hem efter en bussresa till Ullared. Lite folk o njutbart att gå inne i varuhuset o strosa.Tungan ute

Har nu packat upp och tittar på OS.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

[nataschaj]
0

8 Härligt det! hehe ja de e roligt men ska ta hem henne när hon e 10v med har ja bestämmt mig.=)