God Middag Söndagen den 21
-5° och ingen snö än så länge idag. 
Snöskottningen börjar kännas i kroppen.
Blir promenad och sedan buggkurs i kväll för min del idag.
Hoppas ni har en skön söndag med eller utan hund. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Hejsan!
Här är det ca -20 grader och småblåser så det är svinkallt ute 
Har beslutsångest, ska jag vara hemma och ta det lugnt ikväll eller ska jag till Hundhuset trots att jag fortfarande har ont i skuldran? 
Jaja, oavsett så blir det nog bra iallfall 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Godmiddag!
Här skiner solen, det är vindstilla och -13 men massa varmt i solen 
Och all omotivation har försvunnit! Just nu känns det som jag kan göra vad som helst! Så blir långpromenader och spel idag 
Ha en jättebra dag!
God eftermiddag!
Kallt här också -13 grader, solen har varit framme en stund! Så härligt med solen, även om all snö gör att man blir snöblind. Jobbar delad tur…hemma några timmar nu, men ska snart tillbaka och jobba hela kvällen. Inte lätt att hinna med annat då, men jag vill i allafall önska Er
En fortsatt fin dag!
God eftermiddag, äntligen slut på snöandet! Men sambon och jag är förkylda båda två så blir en ganska lugn söndag för oss.
Aramis har haft riktigt kul i snön idag iaf när vi var ute och kastade pinnar, han skuttade på som en galning trots att det var lite kämpigt då och då
Bilden är från tidigare idag då jag och Aramis gick ut i djupsnön för att se hur mycket snö det faktiskt blivit, var en hel del 

Go eftermiddag!
Eller god å god? Hmm Gotland/Visby idag är ett inferno av snö.. inte så mycket ner som i sidled! Idag var det jätte fint en stund sen kom blåsten å nu efter en prommis är det riktigt skönt att sitta å titta ut på det.. Det var inte skönt att vara ute i det..
Ha en bra eftermiddag och en trevlig kväll
Hälsn. Freke
Medarbetare på Beroenden.ifokus & Brott.ifokus
Godkväll
Var tvungen att ge mig ut med bilen i gårkväll trots snöyran, ingen rolig tur precis. Kollade väderrapporten för nästa vecka och det kommer mer snö… minst en dm till kommer att "trilla" ner i morgon, härnere. Här kommer det alltid från sidan. 
Men det töar väl bort så småningom. Hunden gillar det i alla fall.
Zabelle