Foder *Vavva ägare*
Vad för foder ger ni era vavvor?
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
Varför står det "vavvaägare"?,dom ger väl inget annat foder än andra hundägare?.
Själv ger jag färskfoder vilket funkar på exakt alla raser både stora och små.
#1 av den enkla andledningen frågan är riktad till vavva ägare.
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
2,Ok varför det?du är ju på ett forum och lär ju få svar av alla hundägare med olika raser,sen skiljer sig ju inte maten åt bara för att du har en vavva…undrar hur du tänker här?

Fast jag kan tänka mig att man uttrycker sig så. I stället för att skriva "små, kräsna hunda som fryser mycket". hihi
Min vavva som i detta fall är korsning men mestadels vavva äter barf och RC chihuahua.
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
4,Ja det var just därför jag frågade,kan ju finnas andra anledningar också
.
Vad är det RC Chiuahua innehåller som inte andra foder har?.

#5 Ärligt talat så har jag ingen aning om vad skillnaden är. Rent näringsmässigt så är det nog ganska likt andra småhundsfoder. Provade det på skojs skull för att hon är så fin i kanten och kräsen och hon gillade det. Hon får väldigt tät och fin päls av det ockå.
Med Vänliga hälsningar
6,Det var synd,hade varit intressant att veta

#7 Ja, jag hade gärna velat veta det också men jag tror faktiskt att det är ett marknadsknep från Rcs sida. Skillnaden är nog liten men att det är foder som är "till för chihuahua" gör säkert att vissa chihuahuaägare vill köpa det. En fuling helt enkelt. Mig gör det inte så mycket om det är en jack russel på påsen med "chihuahuafodret" var kul att prova och hon gillade det ju. Dyrare var det inte heller.
Med Vänliga hälsningar
Då skriver jag att jag har haft en liten kräsen hund så länge han åt torrfoder men är inte kräsen längre sen jag gick över till färskfoder. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Royal Canin Chihuahua, färskfoder, matrester (gärna barnmat som dottern slänger ner till hunden) :) LEVERPASTEJ!

Angående RC Chihuahua ger vi det till vår hund eftersom det är små bitar & han inte äter annan torrfoder :)