Fredag 19 februari...

Jag förgyller dagen med att sitta vid datorn, sen ikväll blir det TV. Är så pass kallt att Velvet hellst inte alls vill vara ute.
Har precis kommit hem efter en sväng till vårdcentralen där jag fick sjukintyg pga spända & ömma muskler i skuldran. Hoppas att det går över innan måndag så jag klarar av att jobba.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Här har det snöat en hel del i natt och snöade fortfarande lite förut när jag var ute med Quila.
Håller på och försöker städa och plocka lite här hemma, men jag har sån extrem träningsvärk i hela kroppen att jag knappt kan röra varken armar eller ben.
Om 2 timmar kommer sambon hem med ett paket innehållande nya träningkläder, så jag går här hemma och väntar och längtar 
Bara hoppas jag slipper träningsvärken nästa gång jag tränar, haha.
Quila ligger i sängen och smaskar på ett ben.
Hon fick benet före jul, men först igår började hon äta på det, tills dess har hon bara gått omkring och burit det och varit en mallgroda
Hoppas ni får en bra dag :)
~Quila Roze~
God eftermiddag,här var det lugnt med snöandet på förmiddagen,så jag tog en tur med vovvsen,och sen skulle jag köra in och handla,myyy goood vad det snöade på vägen hem,en snö-vägg både framför och bakom bilen,så det gällde att parera i snömodden och hålla tungan rätt i mun
.
Haha kanske inte är så konstigt att sambon kallar mig rally-Lena
.
Ha en fin dag och snöa inte bort nu
Hej
Ledig idag, så jätteskönt!! Har varit i stan och shoppat. Myst med hunden och njutit av min lediga dag. Ska fortsätta njuta hela helgen.
Ta det lugnt om ni ska ut och köra!!
Zabelle
Godkväll!
Var ute och tog en långpromenad med Silver vid tre tiden på 1 1/2 timme och det var i grevens tid. Väl hemma så börja det blåsa så det hörs i hela huset, och snön den yr.
På promenaden blev vi nästan överfallna av en stor sak. Någon blandning mellan sankt bernard och något annat. Gick på stora vägen där som är mycket trafik då två stora hundar innaför ett staket börja skälla som galna. Tänkte när jag gick och såg hur dom hoppa på staketet att snart hoppar någon över. Hann inte tänka tanken förrän den störste var över. och försökte ge sig på lille Silver.
Fick på något vis Silver bakom mig medans jag försökte hålla den store skällande saken framför mig där vi snurra runt mitt på vägen bland alla bilar. Jag sträckte fram handen och sa shhh till den store och den satte sig äntligen framför mig.
Ägaren hade försökt få tag i dom långt innan den ene hoppa över. Dom varken lyssna eller något annat på honom. Sen fick han gå en stor runda innan han kom fram och fick tag i sin hund. Han kunde nämligen inte hoppa över staketet.
Han fråga: Gick det bra? Jag bara stirra på honom o sa. Ja denna gången. Resten jag sa passar sig inte att skriva här. 
Jag kan säga att hjärtat satt i halsgropen.
Ha en fortsatt skön fredag och håll er hemma om ni inte måste ge er ut ni som har snöoväder. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Oj Ann vilken resa,och vilken tur att hunden lyssnade på dig till slut,och vilken evinnerlig tur att den inte fick tag i Silver
,sånt här glömmer man aldrig,hoppas ni kan mysa och komma över det i kväll.
Tröstekramar
Lena
PS,Dom orden kan jag höra,jag använder dom själv när jag behöver,men det ska som sagt mycket till innan
DS.
#6 Tack Lena
Vi är nog lite tagna båda två. Men nu ligger han i fåtöjen på rygg o myser tills jag lägger mig i soffan så vi kan mysa tillsammans. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
#7 Vilken tur Ann att det inte hände något med Silver!
Zabelle