God morgon 17 Februari!
Oj vad trött jag är!
Somnar ofta efter 3 på natten nu mer. Är i vecka 38 nu, snart 39 och magen är tung som skam!
Måste del med mig. Träffade en vovve här om dagen. En av mina bekanta hade tagit honom från ett dåligt hem där han blivit väldigt fel behandlad. Han är korsning mellan Rottis och Doberman…så snygg! Ni skulle också bli förälskade tror jag. Som en nättare rottis eller en kraftigare doberman…och helt perfekt i fomerna. 2årig hanhund. Jösses vad han var understimulerad! Stackarn hade fått gå runt kvarteret en gång om dagen. Han klarade knappt av andra hundar och han "anföll" alla som kom på besök…inklusive mig, med lek, naft och hoppande på ett väldigt frusrerat vis.
Det gick åt några svettiga minuter för att få honom att förstå att man inte var en leksak, tuggben eller matta…men gud! När han väl lugnat ner sig så var han nog den trevligaste hund jag mött! Wow! Tänk att få jobba med honom, fantastiskt! an kommer bli en underbar brukshund!
Idag ska jag träffa min tvillingsyster Twiggie, min far och sen ska jag till barnmorskan.
Ha en bra dag!
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Go'morron!
Här blir det en lugn dag, har en låsning i skuldran som inte vill ge med sig så jag har lite svårt att röra mig
Fast det betyder ju mer tid på iFokus eftersom det är ungefär vad jag klarar just nu.
#0 Hoppas din vän kommer att ge vovven den aktivering som den hunden behöver, iallafall tummen upp för henne/honom som tog hand om en felbehandlad hund 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

#1 Jadå, hon ska börja bruksträna, spåra och prova WP. Jag är jätteglad för både henne och hundens skull! *glad* Jag tror de blir ett superbra team.
Ta det lugnt med axeln!
Med Vänliga hälsningar
Godmorgon!
#0 Hoppas verkligen det går bra för din vän och vovven.
#1 Krya på dig.
Ska ut med Silver på en rikigt lång promenad idag. Vi få försöka plumsa runt i snön i skogen.
Ha en bra dag. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Morrn på er!
Skönt att hunden kom i rätt händer.
Ann L se nu till så inte Silver drunknar i snön.
Ska själv ut på en normal långis med bägge 2,Spike ser bra ut i benet idag så jag passar på så länge han inte påvisar hälta.
Ha en fin dag allihopa!
Godmorgon. Här är det vab med dottern och "inskolning" av nya valpen som gäller.
#4 Vad har hänt med spikes ben? 
#0 Då kommer snart bebisen 
Krya på er alla som är krassliga och försvinn inte i snön med lille Silver, Ann!
Sköt om er!
Zabelle

God dag på er alla…
tittade på kl sista ggr vid 03.30 i natt.har galet svårt å sova.vart på föreläsning på KS på kvällen oxå så mitt huvud var mer än i gång.
min syster ska ta bort sin äldsta tik nu på torsdag..å mina tårar tycks ej sluta strömma ner för min kinder.jag å mina döttrar ska åka dit i kväll för att säga på återseende min underbara fina älskade hundvän.
nnää… 
ha en bra dag..
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.
5,Han är 12 år nu och har fått lite artros,så han får glukosamin,sen har han inte förmågan att få stopp på sig själv trots sin ålder,så han har stukat en tå också
.
Goddag!
Här ligger man i soffan med en hund i knät som är hur mysig som helst, så här nära har hon inte velat vara på ungefär 3veckor, men nu när hon fått leka med annan hund så har det kommit tillbak igen
fast matlusten fattas fortfarande för henne dock, men hon äter iaf även om man får truga..
Ska nog ta ytterligare en lite längre promenad än vanligt om en stund.
Ha en bra dag!

#7 Ja, nu kommer snart bebisen!
Jag har varit hos barnmorskan och allt såg kanonbra ut. Bebis växer så det knakar!
Jag har sovit i flera timmar nu på eftermiddagen. Känner mig som spagetti i kroppen. Hoppas att jag inte blir sjuk också.
God kväll på er!
Med Vänliga hälsningar
#9 Usch vad trist. Men kul att han är så pigg än 
12,Ja det är härligt att se honom,men han är lite för pigg för sitt eget bästa med jämna mellanrum