God "tidig" förmiddag 15/2
Sitter och tittar på min tokiga Snodd som leker järnet utanför, med sin ärligt stulna halsduk han tjyvade för ett tag sen,sådant får mig att le om dagarna
,Spike myser hellre på mattes kudde
.
Idag händer det inte så mycket ska ut med vovvsen förstås,sen är det sjukgym,och jag måste säga att jag är rätt slut på värk och annat nu,är väl i en låg period tror jag
.
Men det går över som allt annat här i livet
.
En positiv sak är ju i alla fall att ingen av dem har än så länge påvisat skabb eller att dom har kliat sig på något sätt,så vi håller tummarna att det inte var en skabbräv som for förbi här…men jag tar det säkra för det osäkra och väntar denna månad ut så jag är helt säker,sen ska jag försöka stämma träff med Ann L vilket vi skulle gjort i januari egentligen
.
Ha en fin dag allihopa!
Godförmiddag!
Hoppas du slipper värken snart Spikes!
Här kom vi precis in från en timmes promenad och hjärngympa med en matstrejkande hund, helt plötsligt så duger inte färskfodret längre
Kan iofs hoppas på att det bara var tillfälligt nu på morgonen och att hon faktiskt kommer äta när jag ska testa om en stund igen…
Jag som trodde att hon skulle gå tillbaka till sitt gamla matglada jag, speciellt efter att hon fick leka med en annan kompis hund i några timmar igår.. Men det kommer väl!
Ha en bra dag!

God förmiddag!
Jag blev hemma idag, pga att grannarna inte tycks ha vett att bråka någon annanstans än i trapphuset på natten!
Sedan då polisen kom (en annan granne blev less och ringde dem) så kan jag tala om att de levde om mer än de som hade bråkat! 
Kl 4 i natt blev det äntligen tyst så jag kunde somna… Kändes inte som jag skulle klara att kliva upp kl 7 och hålla mig vaken hela dagen på praktiken 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Godmiddag
#0 Härligt att Snodden kan leka själv.
#1 Inte kul med matstrejk! Min vovve äter inte heller med nån reda just nu, beror antagligen på alla löptikar runtomkring.
#2 prova att sova med öronproppar. 
Hoppas ni får en bra dag allihop
Zabelle

#3 I detta fall hade det knappast hjälpt med öronproppar, men det är första gången det har levt om så mycket från dessa grannar, så förhoppningsvis så var det en engångsföreteelse.
_**/Mvh Anne

Goddag!
Jag har just vaknat (ja, det är sant). Sover så fruktansvärt dåligt på nätterna nu. Min dygnsrytm har helt slagits ur spel. Tror de har med den lill* i magen att göra. Är i vecka 38 nu, så det är ju snart dax.
Fick rapport från Prillan att hon har varit "cirkushund" på ett barnkalas i helgen. Lilla pluttan, hon är så duktig!
Hoppas att ni får en trevlig fortsatt dag!
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
Godkväll!
#0 En träff ser jag fram emot, var ett tag sen sist.
Förstår att du vill vara säker på rävskabbet först. Silver har ju redan haft det två år på rad.
Har varit på banken, sen köpte jag färs och har gjort ca 250 köttbullar.
Har varit ute 1 1/2 med Silver i skogen efter det.
Nu blir det bara att invänta OS skidåkningen på tv i kväll.
Ha en skön kväll. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Godkväll
Har varit hos veterinären med min lilla katt och fått konstaterat allergi på henne. Så det blir allergifoder för hennes del. Vi håller tummarna att det ger sig nu.
Zabelle

#7 Vet ni vad stackarn är allergisk mot då?
_**/Mvh Anne
Jag får kanske säga hejdå till er på ett tag! Vet inte när vårat internet försvinner, dom skulle stänga av det idag, men det har dom inte gjort än iaf
Vet inte hur lång tid det tar innan vi får internet efter flytten heller.
Imorgon ska vi till problemhundsutredaren och prata flytt
Vi ska gå igenom lite hur vi ska göra för att Dobby ska slippa stressen och det ska gå så bra som möjligt med den nya miljön osv. Även prata lite om hur det gått med Dobby och Viggo och vad vi kan träna vidare på.
Förutom det är det inte så mycket inplanerat den här veckan förutom… Vi ska flytta!
Hehe det är totalt kaos här. Så hejdå på ett tag 
HundGlädje.nu - Hundkurser, Dogwalking och Fotografering.
För ökad kontakt och förståelse.

#9 Lycka till med allt som har med flytt och allt annat att göra! Hoppas ni får internet inkopplat snabbt i nya bostaden 
_**/Mvh Anne
#8 Nä, därför tar vi bort det fodret hon haft och ger bara Royal Canin Hypoallergenic som veterinären rekommenderade.
Blir hon inte bättre av det får vi utreda henne mer noggrannt med att de tar hudprov. Det görs under narkos i så fall.
#9 Lycka till med din flytt! Hoppas det går snabbt och smidigt!!!Pust….jag har min flytt i somras i färskt minne fortfarande. 
Zabelle
# 11 Hoppas att allt ordnar sig med missen. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
# 11
Det hoppas jag med, Zabelle…att det ordnar sej med missen…
#10, 11 tack!
hoppas det blir bra med din katt!
HundGlädje.nu - Hundkurser, Dogwalking och Fotografering.
För ökad kontakt och förståelse.