Dagens hälsningar 13/2
gomorron :)
Här är det -11, klarblå himmel och en underbar sol :)
Ha en bra dag!
Morrn!
-3 och 1dm snö,så nu är det snöskottning och bus med vovvsen som gäller,dom älskar att reta mig när jag skottar snö hahaha.
Ha en fin dag alla!

Här skiner solen och är bara några få minusgrader
så idag blir det en prommis i parken med Velvet.
#2 Bara 1 dm?
Vill du byta här finns det betydligt mer snö än så!
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Här är det -10 och snöar fortfarande precis som det gjort hela natten, fast det har äntligen slutat blåsa!
Idag vet jag inte vad som händer, stänga in mig i sovrummet och dra täcket över huvudet och inte gå ut något mer idag hade varit ganska skönt, men tror inte hunden blir så glad på mig då, så blir väl eventuellt till att försöka lära henne nått nytt trick 
Ha en bra dag!
Go middag
Lördag.. bästa dagen på hela veckan!
Håller på att förbereda middag. Har bjudit hit lite vänner så jag ser fram emot en trevlig kväll.
#4 fridaas… gå och köp en stoooor fastlagsbulle så blir du glad igen.
Kram allihop
Zabelle

Hello…
I dag är det grått å trist här..å det blåser.. å jag är en riktig gnäll-kärring i dag för jag har ont i hela kroppen..
allt går sakta.. å jag blir så otrevlig när jag har ont..
vovvarna är goa och tar det lungt med matte i dag..
försöker få skrubba ur mina marsvinslådor eftersom min goa vän C kommer och hämtar burskåpet i morgon..Hon behöver ett sånt å jag avlar ej mer å behöver det ej..som på vanliga smådjursburar blir det så där svårt å få bort alla spår eft kisset.och jag har ingen energi åt att söka efter lösningar.. så jag skrubbar på..
en långsamt,trög å smärtsam dag..
hoppas ni alla mår bra å får en bra kväll..
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.
3,Haha näe med all snö som redan finns sedan tidigare så är jag rätt nöjd
…pssst nämn inget för Snodden bara