Fredag 12/2
Godmorgon!
Då var det fredag igen och vi är i mitten av februari. Vi går så sakterliga mot den efterlängtade våren även om den känns avlägsen idag med -7°.
Silver och jag ska ut och promenera en stund nu på förmiddagen sen ska vi åka tåg till en väninna och stanna till i morgon. 
Vad har ni för planer inför helgen?
Ha en skön fredag.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Go'morron!
Har inte så mycket planer direkt, väntar på att färskfodret ska levereras i kväll, lördagen är helt oplanerad och söndag = alla hjärtans dag = mysdag och datafritt så då komemr jag inte att kika in här alls. 
Önskar alla en underbar helg (och varmare väder)
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Godmorgon från Kalmar,vädret är inte kul som vanligt,va kul att åka tåg,det tycker jag är avkopplande,vad kostar det med hun?Mina planer i helgen lovat och bada en birmakatt sen alltid nya tag med Hedvig,och Lats Dance i kväll förstås,ha en trevlig helg alla.Lena
Hälsningar LENA
#2 Vi åker mycket tåg. Det kostar inget extra med hund. Man ska bara se till att sitta i hundkupen.
Gomorron allihop. Här är det -22 och strålande sol. Blir bara korta rastningsrundor då min lilla tjej inte är van vid kylan än.
Ha en bra fredag!
Godförmiddag!
Idag ska jag åka och hämta foder till Celine, hittade en som behövde bli av med sitt Nordic färskfoder, så jag är glad, för då slipper jag byta foder till henne 
Sen ska man bestämma sig för om man ska åka till Alvesta i helgen eller inte… har jättesvårt för att bestämma mig, en del av mig vill en annan del vill inte.
Va det gäller att åka tåg med hund ser jag inte som några som helst problem, jättesmidigt, iaf med min. Har suttit med henne och 3andra hundar i hundkuppen, visst det var jobbigt de första fem minutrarna för hon vill så gärna leka med alla hundar, men hon lugnade ner sig och somnade sen 
Ha en trevlig helg!
6,Vilken tur att du slapp byta,hoppas beställningarna funkar som dom ska vidare….
.
Här har virrpannan Lena slagit till ordentligt idag,Ann L känner till den
.
Jag skulle ut med doggsen,och kommer på halvvägs att jag glömt sätta på Snodden kopplet
,han gick fot bredvid så jag märkte det inte förrän jag som vanligt skulle koppla loss bägge
.Men det gick bra i alla fall,tur att det var han och inte Spike
.
Kommer hem och tänkte att jag byter bara om och åker och handlar för helgen,så man slipper allt köande.
Väl inne på affärn kommer jag på att jag blev för varm,upptäcker att jag glömt byta till jeansen,så jag gick omkring med rätt jacka och mina super tjocka täck-byxor,som inte är världens renaste heller längre
och höll på att svettas ihjäl
.
På väg hem kommer jag på att jag glömt mobilen,vilket jag aldrig gör eftersom jag har tonnisgrabbar,när jag kommer hem så letade jag efter den en halvtimme minst,tills jag upptäcker att Spike ligger och sover på den i sängen,tur att knapplåset var på….
Nu får vi se hur resten av dagen går,som jag känner nu skulle jag nog legat kvar i morse och dragit täcket över huvudet
.
Ha en fin dag allihopa!
# 7
Du ska se att kvällen blir mera lyckad, spikes…
Ha en Trevlig Fredagkväll! 
8,Tack Sisa
Ha en fin kväll du med
Godkväll
#7 ha ha… ja vissa dagar blir det bara tokigt. Blir bättre i morgon!!
Har varit ledig idag och fixat med allt som inte hunnits med i veckan. Handlat, städat och strukit lite.
Min ena ragdollkatt tappar päls fläckvis på benen, har tid hos veterinären på måndag. De har trott att det var något i fodret hon inte tålde, eller någon hormonell förändring. Man blir alltid lite nojjig när något är fel med någon av djuren.
Sköt om er allihop
Zabelle
# 10
Visst blir man orolig då det inte är som det ska, med djuren. Hoppas det ordnar sej…
#11 Tack Sisa. Hon är pigg och glad i alla fall, men hon ser lite "loppbiten" ut stackaren. Hoppas de hittar en anledning till håravfallet så vi kan göra något åt det. Vill ju att hennes fina päls växer ut igen..
Zabelle
# 12
Jag håller tummarna, zabelle…
# 6 Vi verkar ha lika hundar. Min gnäller också en stund sen lägger han sig och sover på tåg eller buss.
# 7 Kan intiga men nu var du virrigare än vanligt.
Att vi aldrig lär oss. 
# 12 Hoppas verkligen att det löser sig med din lilla kisse.