Tack och hejdå!
Senare idag när ja har tid kommer jag att radera mitt konto här!.
Tack för en trevlig tid här men känner att de räker för mig nu.
Kan hända att ja blir medlem om et par månader igen men ja måste få en pause från alla forumet här.
Sköt om er och era hundar!
Må gott alla!
Oj hoppas inget hänt dig!
Vila upp dig och ha det bra,du är varmt välkommen tillbaka när du vill
.
Kramar
lena
Nej då inget som har hänt, men jag ska fokusera mer på det jag vill å inte sitta å glo på datan så mkt ;)..
sen ska jag förbereda mig inför valpen som föds om ca 2-3v så har saker att göra så måste lägga ned detta ett tag.
Tack!
Ta du den tid du behöver. Du är välkommen tillbaka. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Hoppas att allt går bra för dig och valpen. Hoppas du känner att du verkligen är välkommen när du har lust och tid.
Tack Alla Ni! kontot tas bort senare ikväll, ja e lite uppskruvad nu för här e de en tik som Valpar!
# 5
Du kan väl skriva lite, och berätta om valparna…Lycka till!
Lycka till med din valp och det hade varit kul om du kommer tillbaka och visar lite bilder på din lilla hund.
Sköt om dej och välkommen tillbaka!
Zabelle
tack!.
visst kommer jag tillbaka om ett par månader kanske om 4 månader elr så.
Kanske slänger upp en bild på valparna som föds idag, dock e de inte "min" valp som föds idag.
Bilder påmin hund kommer att komma!
9 presic, har ja kvar kontot kmr ja ju sirtta här ändå, å de vill ja liksom inte hehe, men kommer mot maj juni igen tillbaka elr senare. hehe men tror nåt sånt för svårt å slita sig från alla er
Hoppas allt går bra och att du kommer in när du får lite tid. :)
Så du vet så mförsviner INTE ditt konto här om du inte är inne på några månader.
tänkte på det du skrev att du antagligen kommer tillbacka om några månader igen.
Varför då ta bort, för att göra ett nytt sen?!
ok, läste nu att du hade suttit här ändå, om du inte tar bort det helt! :) så förlåt då ^^
#10 Okej.. Men kan du inte typ, korta av stunden du sitter vad datorn bara? Tänkte så du inte gör något förhastat beslut som du kommer ångra. Drastiska åtgärder du tar till… Ja, bara du inte får panik när du inte kommer in Haha. Nej, men du kan ju komma in & kan läsa ändå. Så din plan håller inte
Men du får ha det så bra. & lycka till med att hålla dig borta
14 hehe tack, men tar la bort å gör en ny senare elr så har ja kvar, har inte bestämt mig ännu
11 underbara Valpar föddes idag, så himla underbara, dock inte frånd en tik ja ska ha…

Hoppas att du kommer tillbaka snart, men önskar dig lycka till med valp och allt annat i ditt liv.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!