Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettallmänt
Läst 708 ggr
spikes
0

Bra att veta om...

Detta visste jag var på framfart redan för 3 år sedan,hoppas verkligen dom inte får fäste ordentligt här i Sverige. http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6579313.ab

AnneN
0

Usch, men bra att veta

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[nataschaj]
0

hur ser dem ut då?? finns d eingen bild???

spikes
0

2,Såg ingen bild i aftonbladet,dom är bruna vet jag i alla fall,våra vanliga är ju svarta om dom är hanar och röda på kroppen om dom är honor,men jag kan testa goggla på dem…

[nataschaj]
0

3 tack skulle ju vara bra å veta, så man vet vad för sak de e, om dem får på sig dem.

fridaas
0

Men usch och nej Rynkar på näsan

Jag som hatar fästingar över allt annat Rynkar på näsan Som jag inte oroar mig tillräckligt mkt över den kommande sommaren som är första sommaren med hund.. Hon lär ju få fästingar.. suck..

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

spikes
0

Man får hoppas att vintern avslutas med några veckor utan snö och bara is,typ 10gr kallt för då dör det många nymfer.

Jag gogglade men fick inte fram någon bild troligtvis för att den ännu är ovanlig,bara en massa info om den…kanske någon annan kan komma på var man kan leta i stället…..

[nataschaj]
0

6 ok tack för att du försökte, ja ska kolla igenom min, minst 1 gång i v i fall om att, vet att han hade 1 fästing förra vintern men de va nog en vanlig sådan.

AnnL
0

#0 Tack för informationen. Kan ju vara bra att veta om jag skulle upptäcka fästingar mitt i vintern.

Men usch vad tråkigt, tycker det är nog med att hålla koll  o plocka fästingar hela sommaren. Skrikandes

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Dockan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

SkrikandesTack för att du delar med dig om det här.Lena

Hälsningar LENAGlad

PillanN
0

Mischa har haft en nu i vinter och en av katterna inser jag nu oxå hade en!  Funderade som bara den hur de kunde få det på vintern tills jag läste tidningen idag. Usch,otroligt äckliga djur!

spikes
0

Ja inte är det roligt inte,det värsta med dem tycker jag är ju om dom får fäste i en bostad,det är ju inte säkert att det går att sanera bort dem,usch tviii vale!,så jag röstar för att vi får ett riktigt kallt avslut på vintern utan snö,så många av dem dör i alla fall.

MaaariaS
0

Åhh fy….

Medarbetare på Chinese crested ifokus.