Godmorgon 10/2
Då var det redan onsdag, dagarna går fort nu och man kan märka att det börjar bli lite ljusare.
Hoppas ni får en härlig dag allihop!
Zabelle

God morgon!
Jag har bara sovit i någa få timmar som vanligt. Jag får sova lite på dagen om jag får en stund över.
Jag har fått rapport från Prillan som stortrivs med livet. Hon är bästa kompis med en bengalkatt som är några gånger större än hon.
Ha en jättebra dag!
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
God morgon :)
Jo hon har börjat känna sig hemma märker jag. Hon vågar ligga kvar i ett rum och fortsätta vila medans jag går in i ett annat rum tex
Godmorgon!
Nog märks det att det så sakterliga börjar gå mot vår, även om det fortfarande är snö o kallt. Det är i alla fall ljusar längre om kvällarna. 
Tvättar lite idag annars inget inplanerat utan tar dagen som den kommer.
Ha en bra dag.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Goddag!
Här är det -5 och jätteskönt ute, kom nyss in från en långpromenad med busfian, släppte henne som vanligt i skogen, men idag hade hon tydligen andra tankar än att lyssna på mig.. men efter ett tag kom hon tillbaka iaf, med världens största dalmatinerleende, så kul hade hon iaf, springa fram och tillbaka och ha dragkamp med trädet.. första gången jag ser henne dra någonting..
Resten av dagen ska försöka bli kloklippning.. en kamp på liv och död enligt henne.. och mig då hon bet mig i handen förra gången.. men får ta det lugnt och försiktigt så ska det nog gå bra.
Hoppas ni får en fortsatt bra dag!