Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 1499 ggr
fridaas
0

Godmorgon 9/2

Godmorgon!

Tog mig friheten till att starta en egen Godmorgontråd, hoppas inte det gjorde något? Flört

Här har man varit vaken rekordtidigt för att vara mig som egentligen aldrig vaknar före kl.9, men halv 6 vaknade jag och efter det så har det varit ytterst svårt att somna om.

Så det fick bli en timmes promenad, tänk vad tyst och skönt allt är när inte många andra är vakna, Celine fick springa fritt större delen av promenaden, bara utmed vägen som hon var kopplad, mötte inga andra ute mer än 2bilar och en buss på vägen tillbaka.

Resten av dagen kommer nog tillbringas i det stilla, borde åka ner till stan och fixa med ett sista papper, men får se hur det blir med den saken.

Hoppas ni får en bra dag iaf!

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

AnnL
0

Godmorgon!

# 0 Godmorgon fridaas. Vem som helst kan skriva en morgontråd. Glad

Är grått och råkallt idag också. Blir bara promenad sen blir det att tillbringa dagen här också i det stilla Glad

Ha en bra dag vad ni än gör.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

zabelle
0

God Förmiddag

#0 Det är bara roligt när det är olika som skriver Godmorgontråden Skrattande

Jag fyller min dag med jobb, precis som vanligt. Men en lång runda med vovven blir det när jag kommer hem. Hebbe blir bortskämd med många långa rundor nu när husse är hemma om dagarna.

Vi lämnade hunden ensam 1 timme i helgen när vi åkte till affären, han såg djupt olycklig ut över detta. Tänk så fort de vänjer sig vid att inte behöva vara själv…

Zabelle   

[Sisa]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej och Godmiddag!

Tycker det är jättekul med en morgontråd. Har man inget annat att skriva om, kan man i allafall komma in och säga hej till alla. Kanske kommer vi då också ihåg varandra…

Låter så härligt med era hundpromenader. Kan man ha vovven lös, är det ännu härligare. Att kunna ge sin kompis lite frihet. Men det ligger ju jobb bakom också…det gäller att man kan lita på sin hund. Att lämna sin hund och veta, att den inte tycker om att vara ensam, är också jobbigt!

Ha en fin kväll och hälsa era vänner från mej!

Maja2
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej allihop :)

Här är en bild på min portugisiska tjej Kelly :)

[Sisa]
0

# 4

Oh…så söt hon är! Hur gammal är hon? Hur länge har du haft henne?

Maja2
0

Tack #5   :)

Hon ÄR underbart söt:) 

Ca tre år är hon och jag hämtade henne på arlanda i onsdags, så jag har haft henne en knapp vecka bara.

AnnL
0

# 4 Så söt hon är. Glad

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

zabelle
0

#3 Härligt att godmorgontråden fungerar lite så att vi lär känna varandra. Det behöver ju inte bara handla om hundar heller.

#4 Jättesöt hund!! Börjar hon känna sig hemma än?

Zabelle   

[Sisa]
0

Lycka till med Din Lilla Kelly!

Kramisar från Sisa