Fruktansvärt!
hur i ****** kan man vara så hemsk att slänga ned en hund från en bro bara för den jagade hasn morsas hönor???
Hur f*n kan man??
denna killen spelade in hela filmen och la ut…. fruktansvärt va folk kan göra mot ens djur, men hunden dog efter 1v….
Det finns en länk på facebook så man kan se på klippet, sök då på
"vi som hatar kukhuvudet som släöngde ned hunden från bron"

Har sett videon, det är fruktansvärt att det finns så hemska människor!
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Hört om detta flera gånger… har för mig att hunden klarade sig iaf.
Nej hunden dog, den levde bara 1 v efter fallet, förlåt AnneN för dem groa orden men de va de ända som ja kunde skriva om denna människa…

#2 & 3 Jag har hört olika om det där, en del påstår att hunden dog efter en vecka, andra efter en månad och ytterligare andra påstår att den överlevde.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Hmm okey, jag hoppas att den inte led för mycket i alla fall!

#4 Det är väll nästan omöjligt att den klara sig oskadd iaf.. han måste ha fått några skador typ brutna revben m.m
Man fattar inte att det är sant.Lena
Hälsningar LENA
Såna människor skulle få smaka på sin egen medicin, fy vad arg jag blir, har inte sett klippet, orkar inte :(
"En stund i taget - här & nu"
Förstår inte hur sådana människor fungerar i huvudet (om dom har något som fungerar) som utsätter djur för sånt här. Det är fruktansvärt. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
6 hunden bröt ju benen och sånna saker, de va ju en liten terrier blandning av nått slag, såg så ut på bilden i allfall, men kan ha fel, men en liten hudn va de..
vi människor är ju helt otroliga!, vi borde inte finnas när många av oss kan bli så fruktansvärt hemska!

Så grymt vidriga ungdomar det är i filmen. Det är ingen som hittat den textad så man vet vad idioterna säjjer?
Och det gör så ont i hjärtat när man hör hundens smärta och ser hur den försöker röra sej.