God förmiddag 4/2
Hej alla glada
.
Kikar in och önskar er en fin dag,solen skiner här nu så jag ska ut och pulsa i snön med vovvsen,idag är det bara lite skottning som behövs när vi kommer tillbaka.
Snodden har varit ute och rumlat runt med min halsduk han tjyvade igår,såg att han gömmer den under snön den rackaren när jag ropar på honom.
Troligvis för att Spike inte ska ta den,men känner jag Spike rätt så vet han redan var den ligger
.
god förmidag! Jag är sjuk feber o förkyld
min käraste har vart ute med damen och gått en promenad även lekt med nya grannen så nu sover hon i soffan o väntar på matte ska komma o bädda ner sig. Jag ska ta o värma på en kopp te o göra henne sällskap ha det så gott alla.
Godmiddag
Har precis varit ute och halkat runt i stan och uträttat en massa ärende för jobbets räkning. Solen skiner är också 
Krya på dig Karizma!
Zabelle
Godmiddag!
Förmiddagen har gått till att skotta snö. Skottat gångar till Silver, men inte ska han gå där. Nä ut o plumsa där det är som mest snö så han ser ut som han ska ta sig upp ur en vak varje steg han tar. Men roligt har han 
Plockade fram ett par skidor igår så jag kan åka ute på åkern fram till stora vägen. Det var jätte skoj. Över 40 år sen sist. 
Ska gå en riktigt lång promenad i solskenet i dag.
Ha en skön eftermiddag.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Godmiddag alla skotta skotta,men friskt för kropp och själ,men var är solen här i Kalmar,ha det bäst.Lena
Hälsningar LENA
Hej på er!
Sambon kom hem från sjukhuset i tisdags, både jag och hunden blev väldigt glada över att få hem honom igen så idag tog vi en härlig promenad i det fina vädret tillsammans. Solen var framme och det var nollgradigt, så jag fick nästan lite vårkänslor
.
Efter promenaden har jag bara suttit och bråkat med ett prov i Rättskunskap, men nu är det klart och inskickat, ikväll ska jag ta en tur på motionscykeln och sen blir film och chips med sambon
.