Godmorgon 3/2
Då blir det till att skotta snö idag igen,fast det tycker jag är kul för hundarna hjälper till så fint
.
Spike anfaller snöskyffeln och Snodden lägger sig ivägen för att sen skälla ut mig när jag kör på honom,det brukar sluta med att jag kastar hela snöskyfflar över dem,det blir alltid glada skratt när man är med dom
.
Idag ska jag in och handla frukt,jag är tokig i jumbo apelsinerna som finns på Maxi mums!.
Ha en fin dag allihopa!
Morrn
Fick långt om länge ut bilen från parkeringen och lyckades faktiskt ta mig till jobbet också. Vägarna har blåst igen alldeles, svårt att se om man befinner sig på vägen eller åkern…
Vovven däremot gillar elendet 
Ha det gott idag.
Zabelle
http://www.aftonbladet.se/vader/article6536445.ab
Ovädret fortsätter. Ni som måste ut och köra idag, kör fösiktigt!!
Zabelle

Mer snö!? Det behövs inte nu! Vårfloden kommer spola bort alt som är. Hur ska det gå med alla mina lökväxter ute?
Idag ska vi på sista föräldragruppen. Man känner sig ju långt från fädiglärd, men bebis får väl lära oss resten sedan.
En månad kvar nu, sen får mina skrikiga, gapiga grannar igen!
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
Godmorgon från Kalmar,ja dom apelsinerna äter jag med mums,idag blir det skotta igen sen blir det mys med lilla valpisen allt går såå bra med henne,ha en bra dag alla.Lena
Hälsningar LENA
God förmiddag!
Snöar för fullt idag också. Vi kommer inte ut med bilen förrän vi fått plogat gård och väg, men det är inte lönt så länge snön vräker ner.
Här syns det inte längre vilket som är väg eller åker.
Nu är det för mycket snö i skogen också för att gå med Silver. Han syns knappt med sina korta ben i snön. 
Blir inte så mycket gjort i dag med detta väder.
Ha en bra dag.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
5,Jag kan tänka mig att han drunknar i snön lilla gubben
.
Har precis kommit in varit ute sen tiotiden och skottat och lekt med vovvsen plus en prommis i skogen.
Jag blev en halsduk fattigare,för kan inte snodden stjäla mina vantar så blir det halsduken,och när jag skulle ta den så hade den fastnat i hörntanden och det blev ett stort hål,till hans lycka förstås
Godkväll!
Här har det varit en helt underbar dag. först gjorde min syster mig på bra humör och sen har jag varit med min moster halva dagen, gått långpromenad med hunden, skrattat och bara varit. Utan att behöva tänka på något