Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikett: allmänt
Läst 1830 ggr
Tina-A
0

Talang 2010?

Hjälp! Jag fick ett mail från någon som jobbar med Tv4 programmet Talang och frågade om jag ville ställa upp med Oliver. Han skrev att han letar "just nu efter hundtrick till vårat program" och undrar om jag vill delta med Oliver!

Oj, oj :P Vad säger man? Vad ska man svara egentligen?

Nu skulle vi kanske inte ens komma med i programmet om vi kommer och "visar upp" oss, och hundtrick lär ju aldrig någonsin vinna, utan ställer man upp är det i sånna fall för att det är kul och det förstår ju jag med :)

Men jag vet inte om jag vågar! Eller om vi är bra nog. Jag har inte vågat svara än :P Jag vill ha råd från er!

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Quiila
0

Wow va kul Skrattande

Har inga bra råd, men ni är absolut bra nog, ni är ju grymma tillsammans Skrattande

~Quila Roze~

Tixy
0

Du kan ju åtminstone svara att du kan visa upp för dom, och se vad dom säger? Om ni passar, eller inte, så att säga.

Själv tycker jag att ni är super, och det vore ju grymt roligt om ni var med! Skrattande

AnneN
0

Jag tycker absolut ni är mer än tillräckligt duktiga för att delta! Glad

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

spikes
0

Ja för sjutton ta chansen!,ni är ju jätteduktiga och har en kanon kontakt,jag är säker på att ni fixar detFlört

Dockan
0

FörvånadVa jättekul,men jag förstår att du blir nervös,men vi håller tummarna för dig.Lena

Hälsningar LENAGlad

Valpar
0

Ja, jag skulle i alla fall rösta på dig! Skrattande Ta chansen tycker jag, om inte annat så är det ju en bra övning inför dom större Freestyle tävlingarna. Och säkert en kul upplevelse! Glad

[Vargnatt-]
0

Go for it! Skrattande Hur det än går så är det ju garanterat en kul upplevelse Glad

Eija
0

Jag tycker absolut att du kan göra det, men självklart är det du själv som skall känna efter om du vill det…..det är ju mycket nerver som spelar in, förstår dig fullt ut….men gör som  tixy skriver , låt dom se först o se vad dom tycker….

Lycka till, och jag kommer med att rösta på dig om du hänger med ända fram….

Moa-16
0

Men anmäler man sig inte själv9 ? Som du säger är det ju inte så stor chans att man kommer med i programet. Men jag tycker du ska testa. Blir säkert kul =)

Tina-A
0

Vad snälla ni är :) Vet som sagt inte om jag vågar, tror nog att Oliver lätt skulle kunna få ett glädjeryck av den nya situationen och bara springa fram och tillbaka :P men det vore kul. Känns bra med så mycket stöd från er! Jag ska fundera över det verkligen..!

#9: Det brukar man säkert göra i vanliga fall, men jag blev mailad nu från en kille från TV4 som alltså frågade mig om jag kunde tänka mig att delta i talang 2010. Han hade sett filmer på Oliver och tyckte väl att han såg rolig ut ^^

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

MoaW
0

Åhhh va roligt!! Skrattande Jag tycker absolut du ska våga, ni är ju jättebra båda två! Det blir säkert en kul upplevelse, även om ni inte skulle komma med :) det vore ju jättekul att få se er på programmet xD

HundGlädje.nu - Hundkurser, Dogwalking och Fotografering.
För ökad kontakt och förståelse.

Crazzysazza
0

Jag tycker du ska tacka Ja!!

jag har sökt dit själv med mina 2 nötter så man får väll se hur det går.. fast det var bara en kul grej..

[Mova]
0

Klart du ska vara med!! Tänk att till och med att de hörde av sig till dig. De hade dom ju inte gjort om dom inte gillade dig, eftersom man annars söker dit sjäv. Men du ska självklart välja helt själv om du vill vara med eller ej. Och det du skrev om att Oliver kanske får tokryck på scenen, det vet man ju inte förrens man har provat ;)

Karizma
0

Måste ju säga grattis trots du tvekar för jag tycker ni är kanon ducktiga, och jag tycker du ska tacka JA och så får vi se er på TV Flört

Svea-
0

GO OR IT!! HEJJA HEJJA!! COOLT!!

Ozzy var med i en ilm ör ett par år sen.. det var jättekul och en jättebra erfarenhet!

KÖR SÅ DET RYKER!! VI TROR PÅ ER!! HEJJA HEJJA!

Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

AnnL
0

Säger som övriga.

Klart du ska vara med så duktiga som ni två är tillsammans. Kommer till att hålla alla tummar. Flört

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

[Empisen]
0

Gu vad roligt! Säger som dom andra att du och Oliver ska självklart ställa upp! Vilken chans!

Sen att du kanske inte vågar, snicksnack! du är ju hur tuff som helst! (första intrycket jag fick när jag träffade dig) Skrattande