Godmorgon 1 februari

Go´morron 
Här är det -15,5 grader, men har äntligen slutat snöa (peppar peppar).
Har absolut inga som helst planer för dagen mer än att jag ska ringa ett par samtal och slöa vid datorn och självklart pyssla med djuren.
Önskar er alla en bra dag!
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Godmorgon Sisa och ni andra som droppar in så småningom!
Här är det 0° och det snöar igen. Börjar tröttna på denna långvariga vintern.
Har inget på programmet idag mer än skogen med Silver.
Ha en bra dag. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

God morgon..
Stockholm idag bjuder på -3grader och grå mulet. Och idag är det hemma jobb. Världens tråkigaste, gå igenom en mail server och ta ur mail konversationer.. TRÅKIGT
Hälsn. Freke
Medarbetare på Beroenden.ifokus & Brott.ifokus
Tjohejsan på er
.
Minus 4 gr och det har slutat snöa nu,rätt skönt faktiskt jag älskar vintern när den är som nu,slask och annat vill jag inte ha
,det är sådana här vintrar jag växt upp med som liten,har många ggr tyckt synd om mina barn som knappt fått uppleva det.
Ska strax ta en tur till skogen med vovvarna,och sen ska vi vara ute på tomten och skotta fram alla stigar så man kommer fram till dörren och veden osv osv…
Ha en fin dag allihopa.
Godmiddag alla,det blir slappadag här med Hedvig sover ju mycket,men passar på o baka lite lätta kakor bra att vänja henne med alla ljud,ni är välkommna o smaka.Lena
Hälsningar LENA
Skulle vara jättemysigt att få hälsa på Lilla Hedvig…och smaka Dina kakor…
Kram från Sisa 
Hoppar väl in och säger hej en liten sväng.
Här tar vi det lugnt och försöker hitta en hundvakt till Celine, som hon trivs med och inte är rädd för, någon som har hundvana, som hon känner och som känner henne, någon som jag litar på..
Men en sådann finns inte längre tyvärr 
Ska snart i väg på en massa möten..
Ha en fortsatt bra dag!
7,Var bor du?…kanske någon härinne bor nära och kan hjälpa er?.
9,Synd för långt ifrån mig,annars hade jag ställt upp
.
Men gör en tråd härinne om det vi har ju många bra medlemmar här…mitt tips
.
Tjoho
Äntligen har det slutat snöa här också. Hoppas de inte börjar salta gångbanorna hemma igen. Det gör ont i hundarnas tassar och det är svårt att hitta ställen att gå på där man inte måste pulsa i drivorna.
#7 håller med dig… svårt att hitta "rätt" hundvakt när man har en känslig hund. Hoppas det löser sig för er!
Hoppas ni får en bra fortsättning på dagen!
Zabelle