Go´morron 31/1
Go´morron allihopa 
Idag kommer jag mest troligt att vara borta hela dagen. Ska på hundhuset där det är en föreläsning och uppvisning av Weight pull, det börjar kl 12 och är helt gratis för de som vill komma.
Sedan ikväll så är det socialträff som vanligt kl 18.
Kommer mest troligt inte att åka hem där emellan eftersom det blir så tjorvigt med bussar, det går inte så bra med dem på söndagar.
Synd bara att Velvet löper ännu, är väl precis i höglöpen nu, så hon får stanna hemma med husse 
Önskar er alla en underbar dag 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Godmorgon från Kalmar,kul med lite kureser,här är det 19-,så Hedvig tycker inte om att gå ut o kissa det är ju alltid lite extra att få valp denna årstid,men hon är jätteduktig o jag med (L),ha en trevlig hunddag alla här inne.Lena
Hälsningar LENA
God förmiddag!
Nästan 10- och Silver är inte heller så intresserad av att vara ute.
Idag ska vi åka och hämta ett halvt vildsvin som ska styckas och frysas. Ingen av oss har styckat någon gris innan. Det blir en utmaning. Så vi har eftermiddagen sysselsatt. Så det blir förmodligen ingen buggkurs i kväll.
Ha en skön söndag. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
God middag!
0,Låter som en fin dag ändå
.
1,minus 19 i morse och minus 15 nu,Snodden har lekt som bara den ute på prommisen,och sen vilade han en stund i snön medan husse skottade
,Spike har på sig sitt täcke nu,vi vill inte att han blir kall i onödan,och den bekommer honom inte ett dugg
.
2,Vilken erfarenhet!,berätta gärna vad det smakar vid tillagning sen
.
Skickar med en bild på Spike från igår,visst är han fin i sitt täcke?
.
Ha en fin dag alla!
# 3 Kan inte förklara riktigt hur det smakar men det är jätte gott. Griskött med viltsmak. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.