chinese crested dog blandningar
Som några vet så har jag en underbar chinese crested powder puff/papillon blandning som heter Max 6 år.
Nu skulle jag vilja vet vilka fler på denna sajt som har kines blandningar?
Medarbetare på Chinese crested ifokus.
Ts du får gärna visa bild med 

Svea dom är ju så fina 
Jag kommer aldrig komma över hur fin Ozzy är…underbar
det är dom andra också såklart 
#3 hur mkt väger Ice?

# 6 tack så mycket…!!!
# 10 inte jag heller…han är ett sagodjur i mina ögon,unik … japp dom andra busfröna är oxå väldigt fina…S
LKLART! Och Ice är i storlek med en något för högbent shelti..och väger inte så mycket..dålig på att uppskatta vikt så där och har ingen egen våg hemma..men mellan 7-8 kg skulle jag tro 
Max är oxå jättefin!Men han är nog mycket mer busig än mina !!
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.
#13 han likna Max lite
#12 han är jättebusig när han är på det humöret, men kan ändå slappna av ,vilket är jätteskönt..
Kanonfina alla 
#12 glömde säga att dom flesta tror han är valp när dom träffar honom, så liiiiiiiite busig är han nog

Är vi bara tre som har kineser?(blandningar)
Qenta som valp, 3 månader då vi fick hem honom :) Trimmad är han också, ska trimma honom till våren :)
# 19 Åh lillsnutt

# 13 Wera… Tack..färger är svårt med Ozzy är CHOKLAD!!mums!!
din snuttetusse är så där så man vill ta upp honom och lägga sig i soffan under ett täcke å bara mmmmmyyyyyyyyyyssssssaaaaaaaa,,, han e så söt!
#21 Inte så vanligt med choklad så fick lvo att fråga hehe :D Tack! :) Han myser gärna under täcket :D Elr överallt där det är varmt iaf haha.
SÅ Charmiga och söta hundar. Skulle jag skaffa en mindre hund ligger Powder puff och då ev. blandat mä nå annat bra till…….
#5…..OOOOOOOOOOOOHHHHHH!….Vilken sötis, helt bedårande…jag blev störtkär på studs…..det var det goaste jag har sett….vilka charmöron…nä, va mitt hjärta smalt för denna lilla mini…
Det borde vara förbjudet att visa något så sött…kan ju inte få bilden ur huvudet….suck!….en puss på nosen till mini…

# 24 Mini tackar så mycket och pussar såklart tebax i massor!