Godmorgon 30 januari
God förmis på er!
Hoppas även din dag blir fin Sisa
.
Idag ska jag ta en träningsrunda med Snodden,lite skönt att ha ensam tid med dem ibland
.
I morse var det minus 15gr Snodden gick ut och lade sig att sova,vilket han alltid gör
så man får locka in honom med godis,matte tycker inte att han ska göra det för länge trots den massiva pälsen han har
.
Är det flera än jag som aldrig sover en hel natt här?,om inte så kan jag berätta månen varit så skarp och reflekterat mot snön i ett par nätter nu,så det är lika ljust som om dagen gryr mitt i natten,tycker det är lite mysigt
.
Ha de gott!
God dag på er,
här är det minus 15 ute nu och jago ch djuren är ensamma hemma för sambon ligger på sjukhus sedan onsdags. Det är grymt trist utan honom här hemma kan jag lova, tomt! Men jag hoppas han får komma hem i dag eller i morgon, håller tummarna för det i alla fall.
#1 Somnar vääldigt sent om nätterna så jag har sett hur fint månen gör det :)
2,Oj hoppas det inte är allvarligt och att han kryar på sig snart.
Visst blir det lite trollskt över det
Godmorgon!
Här har vi nyss tagit långpromenad i solskenet!
Celine är hur duktig som helst på att vara lös nu, men att gå i koppel har hon glömt totalt hur man gör
Så får väl börja öva på det igen.. även om det är väldigt skönt att kunna ha henne lös nu, skönt för henne med att få springa av sig.
Ja sova hur gör man det? I natt har jag bara sovit i 3timmar.. och lär väl inte bli många fler nu när det är fullmåne i kommande natten..
Ha en bra dag! och hoppas sambon kryar på sig #2
Godmiddag
#0 Var hittar du alla de fina bilderna på hundarna? 
#1 Sover som en stock minst 8 timmar om jag får..
#2 Hoppas din sambo kryar på sig!!
Vi var på fest igår och jag mår som jag förtjänar. Steg upp halv 8 och gick ut med Hebbe, men somnade om när vi kom hem.
Hoppas ni får en härlig dag allihop
Zabelle

God morgon eller middag =)
Är det bara vi som har snöstorm? Skottar förtvivlat för att kunna ta oss fram till hästarna med mat, (hundarna hjälper till på sitt sätt=)
Det jag skottade för två timmar sen har redaan blåst igen, helt hopplöst. Är inne för att ta en värmande kopp kaffe men nu är det dags att ta sig ut igen. Hundarna får sig nog ingen promenad idag, de får nöja sig med att vara ute på gården när vi håller på. Vi orkar nog inte gå en meter efter detta =). . .
Trevlig dag.
Go kväll!
#0 Undrar också var du hittar alla häftiga bilder. 
#1 Har lite svårt att somna vissa kvällar, det kanske beror på fullmåne. 
#2 Hoppas det inte är något allvarligt utan din sambo blir frisk snart.
#5 Ja ja du får skylla dig själv men hoppas ändå att du mår bra innan kväll. 
Har kommit hem efter tre sköna dagar hos en väninna. När jag skulle packa upp upptäcke jag att någon hade markerat i locket på min nya resväska. 
Hade väskan öppen en kort stund på golvet medans jag samla ihop mina saker. Silver är oskyldig för han var med mig hela tiden. Hon har två pudel tikar. Markerar även tikar? Innan jag skaffa Silver höll jag mycket på med den yngsta tiken. Blir ju inte så nu när jag har egen hund med. Dom har precis löpt om det kan ha med saken att göra. 
Ha en fortsatt fin lördagskväll.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
#7 Efter en pizza är jag återställd igen! 
Zabelle
7,En del tikar markerar nästan värre än hanar