Bästa Helgen på länge
Ja detta kommer bli min bästa helg på länge sen jag flytta från föräldrarna =), vi skaffade en hund ca 1 år innan jag flyttade hemifrån och jag har saknat det att ha hund sen det, viss jag har passat henne 1 dag några timmar lite då och då, men det blir ju inte samma sak precis.. Men denna helgen ska jag vara hundvakt åt en helt underbar blandras tik på 5 år :)
Hon Heter Freja och är en blandning av Shäfer/bordercoli/rottvailer
Hon är mysig och glad och gillar mina marsvin då hon är uppvuxen med marsvin vilket är ett stort plus :)
Va bara tvungen att skriva av mig är så glad så jag bubblar känner mig som ett barn på julafton
Tänk att en hund kan göra en så glad :)
Bifogar en bild på Freja som just i denna stund ligger och gnager på ett ben i hallen :)
Vad fin hon var,och visst kan man så glad så man blir sentimental bara av att titta på en hund
,finns inga bättre vänner i världen enligt mig
.
Ha en härlig helg med många sköna prommisar bus och lek!
Ne det är nog dom bässta vännerna en mäniska kan ha :) vi har precis varit ute på en promenad å hon va så redig stod två rådjur på cykelvägen å hon satte sig så fint å bara kollade på dom =),
så nu har hon både bajsat och kissat vilket jag blev lätad över då hundar i blan inte vill göra något när do inte är hemma :).
Å i eftermidag när sambon kommer hem ska vi ta en härlig långpromenad i det vakra vinter vädret :)
2,Vad bra låter ljuvligt i mina öron
,ska strax ut med mina busar också,men det blir en kortare sväng Spike påvisade hälta igår igen.
Så jag får ta Snodden på längre turer på kvällarna
.

Ja hundar kan göra en lycklig
Tror nog det finns en anledning till att de brukar kallas för människans bästa vän 
Och jätte söt är hon också… Hoppas du får en underbar helg tillsammans med hunden.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Hon är jättefin…
Ha en Trevlig Helg tillsammans! 
Ja…det SKA vara kul att ha hund…då är man en sann djurvänn…
ja vi kommer ha det helt underbart =) just nu sitter hon under köksbordet =)har ätit lite pankaka =) ..
Tre gånger har vi varit ute och alla gångerna har hon kissat och bajsat =)

mysssiiigttttttttttt…. kram ffrån oss!
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.
Kul att det går så bra och hon var ju jätte fin med :)
Jag är med glad att det går så bra =) med tanke på att hon aldrig varit här förut..
Hon älskar folk med, hade endel som kom å hämtade och lämnade marsvin i går och hon blev helt till säg =)
Kvällen i går va lite jobbig då vi sa att hon skulle sova i vardags rummet men det tyckte inte hon, när vi hade släckt började hon skälla tänkte att hon kanske inte gilla när det blev mörkt, men ne då hon skälde ändå, Så vi bestämde att hon får sova med oss i sovrummet i stället då =) och då sov hon hella natten igenom vad jag vet..
Väckte oss så snält vid kvart i 8 och tyckte vi skulle gå upp å ut =). så vi har hunit med två promenader i dag =)
11,Ja dom vill ju helst sova med resten av flocken eftersom det är flockdjur
#12 skulle hon få bestämma så skulle hon nog sova hos Marsvinen
Hon gjorde ett par försök med att lägga sig där i går 

Gud så mysigt =). Jätte söt var hon, min kompis har en sådan blandning härlig hund.

hehehehe---- jaaa min ena katt vill gärna vara hos marsvien men det e ör hon tycker det e så mycket bättre att kissa hos dom än i sin låda!!arrrrgghh…Å swn har vi Mini som gärna traskar in till marsvien och äter med dom..grönskaer,pellets,kligröt..mums säger både hund och marsvin! knäppisar! Har du hunnit kika på bilderna jag lyckas lägga ut på Fanta på marsvin i fokus dårå?…
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.