Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 1349 ggr
zabelle
0

Godmorgon 28/1

Idag har stormen lagt sig och det har slutat snöa. Men det var glashalt på vägarna, så kör försiktigt ni som måste ut i trafiken.

Hoppas ni får en fin dag allihop!

Zabelle   

[Sisa]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon Zabelle och alla ni andra!

Här snöar bara små, lätta flingor nu…jag hoppas på en fin dag. Desto mera snö på marken…fram med skyffeln och skotta…då är i allafall dagen räddad!

Jag hoppas ni alla får en fin dag, tillsammans med era bästa vänner!

Sisa

QLBA
0

Godmorgon, ja här ute står husse helt förtvivlad över att bilen har fastnat och han kommer inte ut till jobb.

Men då står vi här inne och hoppar av glädje =) husse blir hemma och massa snö, så en lång mysig skogspromenad ska vi ta med han. Alla tre hundarna älskar snö =)

Men fy vilken storm det var igår.

Kör försiktigt och ha en bra dag . . .

fridaas
0

Godmorgon!

Här hoppas jag på att kunna ta ut hunden på promenad, det blåser fortfarande en del här, men inte som i natt när vi skulle ut på sista rastningen.. hade en gnällande hund vid ytterdörren men när vi kom ner till entrédörren så ville hon bara tvärvända in i hissen igen.. antar att den stora vita väggen utanför var läskig..

Men nu har det slutat snöa iaf, så det borde inte vara några problem. Resten av dagen borde tillbringas med städning..

ha en bra dag!

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

Karizma
0

God kväll!

Fy vilken kass dag vi har haft det Rynkar på näsan Idag skulle vi til lvårdcentralen för kolla sonens fot, ringde o ville ha tid. Det visa sig att dom ville att vi skulle åka till akuten för där kan man rönka. Så när dottern sluta så åkte vi dit kl 1 var vi där o satt med en kölapp in o anmäla att vi var där o fick han kryckor. Ut igen i väntrummet o vääääääänte väääääänte 2 tim o bara 30min så fick vi gå in, läkeren kom o upp till rönken. (tog 1.30 för det kalaset) sen ner igen för träffa läkare som då ska ha kollat plåtarna 2 jä*la timmar till fick vi sitta och då gav jag upp säger vi åker hem ring om det var brutet (folk hade då gått före flera st och ansågs vara mer skadade) får till svar bäst ni väntar för han ska gipsas då det var brutet jaha ska vi vänta 2 jä*la timar till för få den gipsad med för det var ju inte så viktigt tagit oss 6 timar. Dåliga ursäkter fick man och vi sa att de släppt in folk som sen inte haft brutna armar (iget gips på dom) räknas som mer akuta än våran som som sitter här med bruten fot? De gipsa en skena och vi ska in om en vecka för omgipsning och ny rönken Hoppas vi får en tid då med säger jag för sitta här i flera timmar är vi trötta på och det skulle bli tid. Lilla chanel var hemma så jag fick be grannen gå upp o gå ut med henne, det hade gott jätte bra och chanel gillar dom framförallt mamman som jag bad att ta ut henne så det var en glad liten chanel hon mötte vid dörren :D Såna här tillfällen är det bra med grannar som kan ställa upp. Vi hann iaf gå våran långpromenad innan akuten :) och vi har myst i soffan och gått flera promenader. Ha det gott alla!