Godmorgon 26 januari
Godmorgon Sisa o alla ni som inte tittat in ännu!
Vad roligt att du är här och gör en morgontråd.
Fint citat. Det är så sant så.
I eftermiddag bär det av till Ullared med buss. ska bla byta en vattenkokare som jag köpte innan jul. Köpa en ny matta till min soffgrupp och sen blir det väl lite annat smått o gott. 
Ha en bra dag.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Godmorgon på er!
Sisa vi blir bara glada om flera medlemmar skriver en sådan här tråd,så kom igen allihopa gör som Sisa!
.
Det var ett sant ordspråk tycker jag
.
Ann inte handla för mycket nu
.
Idag blir det en hemma dag,ska bli skönt känner mig riktigt trött numera
.
Ha de gott!

God morgon! Jag har om möjligt ännu ondare i fingrarna i dag än igår. Måste ringa sjukgymnasten och be om hjälp.
Idag får jag besök av en pytteliten york och hennes matte.
Ha en bra dag!
0# Fint citat!
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
En morgontråd är alltid kul! Då kan den som vill droppa in här under dagen, berätta något om vad som händer, eller bara skicka en liten hälsning…
Jag som inte känner alla här, vill så gärna veta vilka ni är…
Sisa
5,Men jag kommer mycket väl ihåg dig Sisa och är glad att du är tillbaka
Jag kommer ihåg dej också, Spikes…och jag är glad att vara här! Glad att känna mej välkommen…Tack! 
# Vi känner varandra från andra trådar, så du vet vem jag är.
Du är så välkommen hit. Din ödmjukhet passar bra här precis som på andra sajter där du sprider din värme.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

God morgon allihopa, vilket härligt citat =)
Idag ska jag och de tre busarna ut på 1 mils promenad runt sjön det ska bli mysigt,-10 grader och strålande solsken, då är det ju så vackert vid sjöarna, ( får se om matte orkar runt idag, träningsvärk sen passet igår, kanske genväg över sjön =)
Godmorgon
Långpromenad blir det nog här med efter att ha tagit på sig flera läger med kläder är väl -18 här..
Ska även fortsätta mitt missbruk av is och frysta bär så går svullnanden av piercingen ner snabbare.
Ha en bra dag!
Godkväll får väl jag säga då 
Jag kan inte precis säga att jag haft en bra dag, började med tandläkarbesök i morse, och har äntligen fått reda på att jag kan få tandställning! Har bråkat om det i flera år, då den tandläkaren jag hade inte tyckte jag skulle ha tandställning, så tillslut pratade vi med en annan, fick en tid ett år senare (idag) och får höra att jag självklart ska få tandställning. Men - det kommer kosta 10 - 15000 eftersom jag är för gammal (nästa år)… Om jag bara hade fått tid på en gång
Nu har jag lite svårt att bestämma mig…
Dessutom har Dobby blivit tjurigare igen, han som varit jätteduktig en längre tid! Antagligen känner han av mitt dåliga humör och blir själv väldigt tjurig… Har fått säga åt honom två ggr för att han morrat mot Viggo, och båda gångerna blev han sur på mig istället *suck*
Hoppas att ni andra haft en bra dag! 
HundGlädje.nu - Hundkurser, Dogwalking och Fotografering.
För ökad kontakt och förståelse.
Godkväll!
#0 Härligt att se dig här också Sisa!! 
Jag har precis sjunkt ner i soffan efter en lång dag. Ska ta en efterlängtad kopp kaffe och se om det är nåt bra på TV:n.
Ta hand om er och krama era vovvar
Zabelle
# 12
Godkväll själv, Zabelle!
Om du inte tycker det är för sent…en jättebra film på TV3 kl.22.00…Sova med fienden…Julia Roberts…men du kanske ska upp tidigt imorgon…