Goddag på er alla 25/1
I morrn ska jag ringa och bråka på Skånes bussar som går här,grabben ska ju jobba nu mån-tis APU kallas det,och det är nu andra gången bussen åkt tio min före utsatt tid,så 6 i morse fick jag kasta mig i bilen och åka in till stan med honom morr
.
Inte nog med det så fattar inte jag hur man kan bli så galet trött av att sitta still på ett tåg i 6 timmar från Stockholm och hem,jag somnade om i morse och sov till 12 och det är nog världshistoriskt för min del
.
Aja har haft en härlig helg med äldsta sonen och han tjej i huvudstaden i alla fall,nästa gång får jag flyga till Norge dit han flyttar tillbaka i Mars
,det är billigare än att åka tåg till Stockholm så det finns ju fördelar med det med
.
Ha en fin fortsättning på dagen!
#0 Skäll ut dem riktigt rejält, de ska inte vara för tidiga inte heller försenade.. Hoppas sonen din trivs bra på sin APU-plats iaf :)
Idag vaknade jag före hunden! Det har inte hänt sen jag två veckor efter att jag skaffade henne.. troligtvis är det för att jag är nervös.. ska pierca tungan idag och min tidigare erfarenhet av piercing var inte alls bra.. men nu ska jag inte till samma ställe utan till ett annat som har väldigt bra rykte, så hoppas på att det går bättre denna gången.. får se hur bra det går att prata sen :p
Sen måste jag få skryta lite över min hund, hon har varit urusel på att lyssna på mig tidigare om man släppt henne, så det har bara blivit på områden där det finns staket och inga bilar, så att att jag vet att hon inte sticker för mig och riskerar att bli överkörd. Iförrgår när jag var hos mamma så släppte jag henne i trädgården så att hon skulle få springa av sig lite för vi har itne varit i stadsparkens hundsrasthage på väldigt länge… hon hoppade och skuttade som vanligt, testade att kalla in henne och hon kom på en gång 
Testade sen igårkväll utanför här hemma och släppa henne på en av ängarna, hon kom även då på en gång 
Så idag fick hon gå kortrundan utan koppel, och hon gick så lydigt och fint vid min sida hela tiden!
1,Kul när det går framåt
#0 ah va jobbigt 
#1 va roligt att det går bättre! 
Idag fyller Viggo ett år
Så det blir tårta, både till oss och till vovvarna
Sen blir det nog endel lek och bus, och promenader i det fina vädret.
HundGlädje.nu - Hundkurser, Dogwalking och Fotografering.
För ökad kontakt och förståelse.
GRATTIS VIGGO!!! hoppas du får en fin dag

Grattis till söta Viggo!
Jag vaknade med fruktansvärda smärtor i händerna. Kunde knappt ta i någonting på förmiddagen. Det var hemst. Jag har ont fortfarande och har fattat att det är karpaltunnelsyndrom som är orsaken. Jag ska boka tid hos sjukgymnasten och hoppas på att jag kan få hjälp. Detta kan jag inte stå ut med.
Varför ska jag ha sådan otur med raviditeten?!
Först må illa till vecka 20, sen kommer foglossningen, trötthet, halsbränna, högt blodtryck, infektion, svininfluensa, järnbrist, huvudvärk, vinterkräksjukan och nu när jga mår relativt bra i övrigt så drabbas jag av karpaltunnelsyndrom. Någon vill mig illa.
Fick ett meddelande från Prillans fodervärd. Prillan har det så fantastiskt bra där och de älskar henne. Då känns allt plötsligt lite bättre i alla fall.
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
Hejsan alla!
Tittar in och önskar er en fin eftermiddag! 
Sisa!
God kväll!
# 0 Dom på bussbolaget lär få sina fiskar varma. 
Igår när jag var i skogen hände det som jag väntat på länge. Träffa en lös hund utan ägare. En Bordecollie kom springande mot oss. Silver såg den och börja springa mot den. Jag sa stanna. Silver stanna inte men den andra hunden lade sig platt på marken och såg livrädd ut och titta på mig. Sa stanna en gång till, då var Silver några meter ifrån. Då stanna han också. Sen fick jag säga kom två ggr. Han kom och satte sig fint vid min sida. Den andra hunden låg fortfarande kvar. Vi började gå ett annat håll, då reste sig bordern och skulle följa efter. Stampa lite med fötterna och den sprang allt vad den orkade åt motsatt håll. Då vände helt plötligt Silver o sprang efter. Han hörde varken stanna eller kom. Men när jag busvissla vände han direkt o kom tillbaka. Mycket beröm fick han.
Tyckte att Silver ganska duktig trotts allt. 
Idag har han varit och lekt med en tik. Han var så duktig, nästan inget juckande alls mest lek. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
#4, 5, 6 Viggo hälsar och tackar
Här kommer en bild på födelsedagsbarnet
# 9 Oj jag missade lille Viggo. Jag och Silver grattar. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
#10 hihi tack 
Gratts i efterskott Viggo! 
Grattis Viggo säger jag med!
…och Ann…Silver är jätteduktig! Vilket äventyr…
Grattis i efterskott Viggo!
#8 Va duktig han är lille Silver.
Zabelle
Tack så mycket ;D