Jag är Förfärad och Chockad
God kväll..
Jag satt och letade information om en herre alldeles nyss, för en kamrats räkning! Och när jag sökte på dennes namn så dyker det upp ett dokument om hundar så givetvis kollar jag på det, eftersom jag lever med och för hund speciellt vissa problem med hund.
Och blir så förfärad och chockad samt livrädd för vissa personer och deras uttalanden, kommer inte att skriva ut namn på personerna och jag har redigerat bort namn för att inte hänga ut någon.
Men detta är nog bland det sjukaste jag läst, speciellt med tanke på utbildningarna bakom den som skrivit detta?
I bifogade filen så finns det lite att läsa!
OBSERVERA det sista stycket, det var de som fick mig att gå i taket.
Hälsn. Freke
Medarbetare på Beroenden.ifokus & Brott.ifokus

Men svar angående sista stycket!!! 

Jag gick oxå i taket på det sista stycket, jösses. Finner inga direkta ord, men beklagar verkligen att just sådant får lova att skrivas och publiceras….hue.
Sen reagerade jag på att den som skrivit stycket verkar vara full av fördomar, det va en del jag reagerade på.
Hm, tragiskt.

Finner inga ord att skriva som är tillåtna! 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Herregud att man kan tänka så!
Trycka in ogonen eller sparka av alt. krossa benen…?!?
Far man skriva sadar? Finner inga ord!!

Det värsta av allt som verkligen retar upp mig på riktigt…
Är att hon utger sig för att vara hundpdykolog och att hon har skrivit böcker om hund, hon bedriver kurser i aguility och andra hundkurser… vill varna för henne att det är farligt med människor som uttrycker sig på det sätter.
fatta att hon skrev sin första bok för 25år dedan förstår docjk att hon fick rådet att starta ett eget förlag, flör det finns väl inte ett vettigt förlag i hela världen som skulle vilja ge ut hennes "skitböcker" med rena övergrepps fasoner i..
Åhhhh
Jag är så arg så jag finner inte ord och jag vill bara göra det som hon skriver mot henne! Men då är jag inte bättre än vvad hon är, men den där livvakten skulle jag lätt vilja gå ett par ronder mot.
Hälsn. Freke
Medarbetare på Beroenden.ifokus & Brott.ifokus
Säger som Anne. Finner inga ord som är tillåtna här för sådana människor. Dom skulle överhuvudtaget inte få ha med hundar att göra. 

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
6,SJUKT!!!!! Freke kan du pm,a mig namnet på personen ifråga?
#8 Namnet star helt tydligt under titeln pa artikeln. ;)
9.Såg det sen
_"4. Greppa svansen på hunden (nu är man glad att vi har kuperingsförbud!)"
-*mummlar.. jag ska nog visa dig kupering*_
Inte konstigt att samarbetet mellan henne och Anders H fallerade för många år sedan,jag har alltid undrat varför men nu vet jag
men harre gud, så mkt hon hat människkan verkar ha mot hundar då!
och för den delen finns de så mkt andra saker man kan göra för att få bort en angripande hund, man behöver inte kossa ben då…
h*n behöver gå ikurser sj för att fatta hur man ska göra.. stakkars hundar som den människan har…
ett stort BU åt människan!!!!

Sjukt!
Otroligt korkat.
Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute
Utan djur är livet inge kul!Glad

…håller på att krypa ur skinnet när jag läste detta….hon har väl ingen hund själv hoppas jag…..