God Förmiddag 24/1
Har sovit dåligt i natt. Silver vaknade kl. halv 4 och kräktes. Sen var det svårt att somna om. Vi hade älgstek till middag o han fick ben. Verkar som han inte tåler ben. Får han färskt blir han lös i magen o nu när det var tillagat kräkte han. 
Solen skiner och det är -4° så det blir en fin dag i skogen.
I kväll blir det buggkurs. Ska bli roligt att komma igång efter uppehållet.
Ha en riktigt skön söndag. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Go'eftermiddag 
Är jätte seg idag, blev lite väl sent igår så denna dag blir bara att slöa. Kanske försöka jobba lite med en artikel om hjärnan vill fungera.
AnnL Älgkött/ben kan vara lite kraftigt för en del om de inte är vana vid det, vet att Velvet blev lite dålig i magen sist vi hade ätit älgkött och hon hade fått smaka en del som blev över.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Gomiddag
Idag har vi varit ute på långpromenad längst med havet. Solen skiner och det är 3-4 minus men ganska skönt.
Nu är det dax för söndagsmiddag, ska bli gott efter promenaden.
#0 Hoppas han piggnar till, lille Silver!
Zabelle
God dagens!
Här är det några minusgrader ännu….och det skulle ju tyvärr bli lite kallare igen…..
Inget som hänt här, förutom att lilla Milo har blivit bättre igen med sitt tasstuggande…har inte tuggat alls på 3 - 4 dagar…mysko…jag har inte gjort något speciellt alls, utan bara sagt till honom när han har tuggat för intensivt….har kelat o gullat med han precis som förr…
Så nog är det sådana grejer som gör en fundersam över vad det är som utlöser detta….nu kommer ju min särbo hem igen efter en veckas frånvaro, så man får väl se om han återfaller till tuggandet igen då…..om så är fallet, så måste det vara något med honom som utlöser det……kan säga att min särbo är mycket mjukare o veligare med hundarna än jag….ja, han skämmer verkligen bort dom när han kommer…så jag vet inte om det är där det brister, Milo kanske känner sig osäker, eftersom min gubbe är lite osäker o försiktig….
Tja, det återstår att se när han kommer….
Ha en fin söndag
Eija
Godeftermiddag!
Här har vi varit och storhandlat precis, så nu är det inte bara hundmat i frysen och kylen längre..
Ikväll ska jag och en kompis eventuellt hem till en annan kompis och åka skoter, Celine får undertiden leka med hans bordercollie hane om de kommer överrens
Vilket jag tror.