Go´förmiddag 23/1
Hejsan alla underbara personligheter 
Här har varit en intensiv vecka så jag har varit allt för trött för att orka skriva speciellt mycket, men har iallafall haft roligt 
I helgen blir det nog mest bara att ta det lugnt och ladda inför nästa arbetsvecka, men självklart kommer jag att träna lite extra med Velvet, ta nån sväng runt parken och njuta av att vara ledig i 2 dagar 
Önskar er alla en underbar helg!
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
God förmiddag Anne o ni andra som inte hittat hit ännu. 
Idag blir det att fortsätta tömma lådor. Har redan fyllt nästan en hel sopsäck med bara gammalt skräp på bara tre lådor. 
Solen försker titta fram bakom diset men det pinblåser så det är kallt ändå.
Det blir att klä sig i hela vintermunderingen när vi ska ut.
Ha en skön lördag. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Godförmiddag!
Här ska vi snart åka ut till min mamma i Tenhult och låta Celine leka av sig i snön, då hon får springa fritt i deras trädgård, med lite uppsyn där staketet är trasigt.
Hoppas på att även solen skiner där som den gör här, var riktigt skönt att gå ut på första promenaden för en liten stund sen.
Ha en bra dag och fortsatt trevlig helg 

God förmiddag. . .
I helgen ska jag använda mig av en Klicker artikel jag hittat här inne då lille killen ska klickas in =) Q har jag prövat med men hon tyckte inte det va kul så hoppas det går bättre denna gången =)
Tror nog t.om det var du som hade skrivit den Anne =)
Trevlig helg på er alla hoppas du och Velvet får härliga träningsstunder tillsammans. . .

#3 Om det är denna artikel du menar så är det Tina-A som skrivit den 
Tack, blev inte så mycket tränat idag utan mest vanlig prommenad. Velvet är inte så motiverad till träning ute då hon löper, men tränat lite trix inne bara för att det är kul.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

haha jo den var de ju, förstår inte varför jag alltid blandar ihop er =)